Pre médiá

Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.

Kampaň k mocnej optike od O2 je inšpirovaná známou piesňou od Richarda Müllera

pdf
Tlačová správa

Stiahnuť ako PDF súbor

12  |  February  |  2024
Bratislava

Najnovšia kampaň od O2 sa zameriava na optický internet, ktorý vďaka svojej rýchlosti a spoľahlivosti patrí dnes k najlepším riešeniam spomedzi všetkých druhov internetu. Kreatívny koncept je inšpirovaný kultovou skladbou Nočná optika od legendárneho hudobníka Richarda Müllera. „Mocná optika“ tak predstavuje „mocný internet“, ktorý sa dostane do každého kúta domácnosti.

„Mocná optika sa hlási“ spieva Martin Madej v najnovšom kampaňovom videu, ktoré ukazuje, že optický internet od O2 sa spoľahlivo dostane do každého kúta domácnosti. Ústredným motívom je rodina, ktorá sa dokáže komfortne spojiť cez video hovor z rôznych miest. V spote sledujeme dievča, ktoré v garáži trénuje na bicie a súčasne jej výkon sleduje dedko, ktorý vo svojej garáži opravuje auto.

„Dnešná generácia užívateľov domáceho internetu nerieši iba to, aký internet bol dotiahnutý k ich dverám, ale aj či ho môžu mať naozaj v celej domácnosti – doslova v každom kúte. Aj z prieskumov vidíme, že hlavným faktorom pri kúpe internetu je jeho stabilita, spoľahlivosť a pokrytie celého domova. Práve preto v kampani odpovedáme na túto zákaznícku potrebu našim komunikačným posolstvom, ktoré znie – O2 vám prináša spoľahlivý optický internet s ponukou zariadení, ktoré vám rozšíria signál v celej domácnosti,“ povedal Michal Václavík, komunikačný expert v O2.

V rámci kampane sa okrem spoľahlivého internetu promujú aj extendre, čo sú zariadenia, ktoré rozšíria WiFi signál do všetkých miestností. Ide o ideálne riešenie pre viacpodlažné domy, byty s rozlohou viac ako 70 m2, a tiež pre dvory alebo terasy.

„V kampani sme hľadali brandovo výrazný kód, ktorý bude jasne spojiteľný s témou optického internetu, a okolo ktorého postavíme náš magický príbeh,“ vysvetľuje Juraj Stehlík, senior copywriter z agentúry TRIAD. „Najznámejšou optikou na Slovensku je tá Nočná od Richarda Müllera a od toho momentu sme vedeli, že mocná optika sa hlási,“ dodáva Stehlík.

Kampaň v koncepte „magic moments“ pripravila agentúra TRIAD. Televízny spot režíroval Jonáš Karásek s pomocou produkčnej spoločnosti PROTOS PRODUCTIONS.

Nový reklamný spot k „Mocnej optike“ si môžete pozrieť TU.


Vizitka kampane:

Klient: O2 – Michal Václavík, Štefan Póša, Natália Sinay, Radka Rýzková, Veronika Vicenová

Agentúra: TRIAD

Creative director: Vlado Kurek

Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska

Strategy: Monika Farkašová

Idea & Copywriter: Juraj Stehlík, Matúš Priehoda, Eva Matejičková

Art director: Kamil Krajniak

Social media: Soňa Kočková, Lenka Švančárová

Account director: Martin Pajerský

Account manager: Natália Blašková, Martina Bátorová, Veronika Poláková

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Režisér: Jonáš Karásek

Produkčný manažér: Andrea Mlynková

Originálna nahrávka: Richard Müller – Nočná optika

Aranžmán: Viktor Hazard

Spev: Martin Madej