Pre médiá

Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.

V O2 makáme na našej 5G sieti. Hlavnou postavou najnovšej kampane je inžinier sietí Tomáš

pdf
Tlačová správa

Stiahnuť ako PDF súbor

24  |  September  |  2024
Bratislava

· Operátor spúšťa kampaň, ktorej hlavnou postavou je samotný zamestnanec.

· Kampaň „Makáme na našej 5G sieti“ ukazuje každodennú prácu sieťových inžinierov.

· Kampaň pôjde aj do regiónov s lokalizovanou kreatívou.

Nová kampaň operátora ukazuje, že zamestnanci v O2 Slovakia a CETIN Networks urobili v poslednej dobe obrovský kus práce, aby si zákazníci po celom Slovensku mohli užívať výhody najmodernejšej 5G siete. Tá je momentálne dostupná už pre 81,4 % ľudí a prináša najmä rýchlejšie a stabilnejšie dátové pripojenie.

Najnovšia kampaň ukazuje zamestnanca Tomáša Kinika – inžiniera O2 sietí – pri každodennej práci. Jeho úlohou je zlepšovať kvalitu 5G siete po celom Slovensku. Televízny spot zobrazuje tvrdú prácu, ľudský prístup a tiež humor, pričom autenticky zachytáva nástrahy aj krásne výhľady, s ktorými sa Tomáš stretáva.Aj preto v televíznom spote nastáva vtipný moment, kedy Tomáš zistí, že si v aute zabudol kartičku, bez ktorej sa mu nepodarí zlepšiť sieť na danom mieste.

„Podarilo sa nám nájsť koncept, v ktorom prepájame enormné úsilie našich zamestnancov, ktorí dlhodobo makajú na modernizácii sieťovej infraštruktúry s ľudským prístupom samotného inžiniera O2 sietí Tomáša,“ približuje Lucia Petrášová, riaditeľka značky a komunikácie v O2.

"Chápeme, že vnímanie kvality siete je pre zákazníkov kľúčové a niekedy veľmi subjektívne. Preto sme sa rozhodli ukázať reálneho človeka, ktorý je za tým všetkým," hovorí Šimon Gál, kreatívny líder kampane z TRIAD-u.

Kampaň bude prebiehať naprieč viacerými kanálmi, vrátane televízie, rádia, outdoorových formátov a online platforiem. V online priestore sa zameria na vysvetlenie procesu modernizácie siete a priblíženie výhod 5G technológie.

Kampaň má tiež výraznú regionálnu rovinu. V každom okrese, kde O2 zmodernizovalo sieť, budú na bigboardoch, citylightoch a online formátoch upravené panorámy tak, aby boli typické pre danú lokalitu. Tým chce O2 zdôrazniť regionálny rozmer a špecifickosť svojej siete, a tak komunikovať priamo s miestnymi zákazníkmi.

TV spot si môžete pozrieť tu: https://youtu.be/zgs7yCwXF34

Vizitka kampane:

Klient: Lucia Petrášová, Natalia Sinay, Štefan Póša, Dominika Šugareková, Lukáš Valla
Credits Agentúra TRIAD

Creative director: Martin Woska, Šimon Gál

Strategy director: Martin Woska, Šimon Gál

Copywriter: Matúš Priehoda, Juraj Stehlík, Šimon Gál

Artdirector: Kamil Krajňák, Patrícia Kanisová

Accout Manager: Natália Blašková, Martina Bátorová, Lisa Koryakina
Account Director: Martin Pajerský

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Milan Balogh

Fotograf: Matúš Bence