Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
· Operátor spúšťa kampaň, ktorej hlavnou postavou je samotný zamestnanec.
· Kampaň „Makáme na našej 5G sieti“ ukazuje každodennú prácu sieťových inžinierov.
· Kampaň pôjde aj do regiónov s lokalizovanou kreatívou.
Najnovšia kampaň ukazuje zamestnanca Tomáša Kinika – inžiniera O2 sietí – pri každodennej práci. Jeho úlohou je zlepšovať kvalitu 5G siete po celom Slovensku. Televízny spot zobrazuje tvrdú prácu, ľudský prístup a tiež humor, pričom autenticky zachytáva nástrahy aj krásne výhľady, s ktorými sa Tomáš stretáva.Aj preto v televíznom spote nastáva vtipný moment, kedy Tomáš zistí, že si v aute zabudol kartičku, bez ktorej sa mu nepodarí zlepšiť sieť na danom mieste.
„Podarilo sa nám nájsť koncept, v ktorom prepájame enormné úsilie našich zamestnancov, ktorí dlhodobo makajú na modernizácii sieťovej infraštruktúry s ľudským prístupom samotného inžiniera O2 sietí Tomáša,“ približuje Lucia Petrášová, riaditeľka značky a komunikácie v O2.
"Chápeme, že vnímanie kvality siete je pre zákazníkov kľúčové a niekedy veľmi subjektívne. Preto sme sa rozhodli ukázať reálneho človeka, ktorý je za tým všetkým," hovorí Šimon Gál, kreatívny líder kampane z TRIAD-u.
Kampaň bude prebiehať naprieč viacerými kanálmi, vrátane televízie, rádia, outdoorových formátov a online platforiem. V online priestore sa zameria na vysvetlenie procesu modernizácie siete a priblíženie výhod 5G technológie.
Kampaň má tiež výraznú regionálnu rovinu. V každom okrese, kde O2 zmodernizovalo sieť, budú na bigboardoch, citylightoch a online formátoch upravené panorámy tak, aby boli typické pre danú lokalitu. Tým chce O2 zdôrazniť regionálny rozmer a špecifickosť svojej siete, a tak komunikovať priamo s miestnymi zákazníkmi.
TV spot si môžete pozrieť tu: https://youtu.be/zgs7yCwXF34
Klient: Lucia
Petrášová, Natalia Sinay, Štefan Póša, Dominika Šugareková, Lukáš Valla
Credits Agentúra TRIAD
Creative director: Martin Woska, Šimon Gál
Strategy director: Martin Woska, Šimon Gál
Copywriter: Matúš Priehoda, Juraj Stehlík, Šimon Gál
Artdirector: Kamil Krajňák, Patrícia Kanisová
Accout Manager:
Natália Blašková, Martina Bátorová, Lisa Koryakina
Account Director: Martin Pajerský
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Milan Balogh
Fotograf: Matúš Bence