Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
· Počet zákazníkov
skupiny O2 medziročne vzrástol na takmer 2,32 mil.
· 5G sieť od O2 bola na konci septembra dostupná pre 35,2% ľudí na Slovensku
Výnosy
skupiny O2 na Slovensku, ktorá zahŕňa aj výsledky spoločnosti O2 Business
Services, dosiahli v troch štvrťrokoch vyše 233 mil. eur. Počet zákazníkov
(aktívnych SIM kariet) operátora O2 vzrástol v sledovanom období na takmer
2,32 mil.
„Neľahká makroekonomická situácia spôsobená najmä rastom cien vstupov sa už v tomto roku prejavila na strane nákladov. V budúcom roku očakávame jej ďalšie zhoršenie, pričom podstatnú zložku budú tvoriť vyššie náklady spojené s energiami. Nepriaznivý vývoj v nákladových položkách sa nám darí čiastočne kompenzovať na strane výnosov, kde sme zaznamenali 3% medziročný nárast. Tým sa nám vytvára priestor pre ďalšie investície na Slovensku najmä do oblasti sietí. Aj počas tretieho štvrťroka sme sa zamerali práve na túto oblasť a už koncom septembra bol signál 5G dostupný pre viac ako tretinu ľudí v takmer 170 lokalitách na Slovensku," uviedol generálny riaditeľ O2 Igor Tóth.
Prehľad
prevádzkových ukazovateľov
Zákaznícka báza
sa v treťom štvrťroku medziročne zvýšila o vyše 3% na takmer 2,32 mil. Zákazníci
s pravidelnou mesačnou platbou tvorili z celkovej zákazníckej bázy 70%
podiel. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol výšku 11 eur.
Konsolidované výsledky skupiny O2 SK |
Q1-Q3/2022 |
Q1-Q3/2021 |
Zmena |
Výnosy
(v mil. eur) |
233 |
226 |
3% |
Aktívne
SIM karty (v tis.)* |
2 318 |
2 247 |
3,3% |
Podiel
zákazníkov fakturovaných služieb (v %) |
69,6 |
69,1 |
0,5p.b. |
*Údaj zahŕňa aj 505 tis. M2M SIM kariet k 30. septembru 2022