Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
O2 prináša v týchto dňoch do svojej
mobilnej aplikácie novú funkcionalitu, s ktorou si zákazník môže aktívne zablokovať
nevyžiadané predajné volania. Blokovanie nevyžiadaných volaní za účelom predaja
nájdu od dnešného dňa vo svojich aplikáciách aj zákazníci operátorov Radosť a čoskoro
aj zákazníci Tesco mobile. Výhody nového nástroja pocítia zákazníci od augusta
tohto roka, odkedy ich prevádzkovatelia takýchto volaní budú môcť uskutočniť len
z vopred danej predvoľby, tzv. prefixu. Ten bude slúžiť na ľahšie
rozoznanie predajných volaní od bežných hovorov.
Z prieskumov, ktoré O2 zrealizovalo v rámci
minuloročnej iniciatívy Nevolajtemi.sk vyplynulo, že zákazníkov obťažujú
nevyžiadané volania z neznámych čísel. Časť z nich takéto hovory
prijíma len z obavy, aby neprišla o dôležitý hovor týkajúci sa ich
blízkych či ich samých.
„80% ľudí má obavu pri volaniach z neznámeho
čísla. Boja sa, že ide o podvodné, zvláštne hovory alebo hovory z automatov.
Každý desiaty zákazník nedvihne neznáme číslo vôbec a každý druhý ho dvihne
len občas. Aj preto sme sa rozhodli pristúpiť k tejto téme aktívne a aj
prostredníctvom našej iniciatívy Nevolajtemi.sk sme apelovali na sprehľadnenie
využívania takýchto volaní podľa jasnejších pravidiel,“ povedal Milan Morávek, riaditeľ komerčného úseku O2.
Ako ďalej dodal: „Našou iniciatívou, ako aj aktívnym
pripomienkovaním Zákona o elektronických komunikáciách, sme prispeli k jeho
zmene a od augusta tohto roka budú môcť spoločnosti, ktoré sa venujú
predajným volaniam kontaktovať zákazníkov len z vopred danej predvoľby.
Týmto míľnikom chceme posunúť našu iniciatívu Nevolajtemi.sk ešte ďalej a preto
sprístupňujeme v našich mobilných aplikáciách novú funkciu. Zákazníci si
tak budú môcť predajné volania na základe prefixu blokovať už od prvého dňa nadobudnutia
účinnosti legislatívy.“
Nevolajte mi ako súčasť mobilnej
aplikácie
Nevolajte mi je nová funkcia, ktorú si zákazníci nájdu od júla v aplikácii Moje O2, Radosť a čoskoro aj zákazníci Tesco Mobile, a vďaka ktorej sa už nebudú musieť obávať neznámych čísiel a obťažovania. Už teraz si v nej zákazníci budú môcť aktivovať blokovanie predajných volaní, čo im umožní hneď od augusta tohto roka zbaviť sa takýchto hovorov. Od 1. augusta budú mať totiž prevádzkovatelia takýchto volaní povinnosť volať zákazníkom len z vopred danej predvoľby, ktorú bude aplikácia aktívne blokovať.
Fungovanie Nevolajte mi
Funkcia Nevolajte mi jednoducho a pohodlne zbaví
zákazníka nevyžiadaných predajných volaní, pričom na to, aby fungovala správne
je nutná jej aktivácia nielen v aplikácii, ale aj v nastaveniach telefónu.
Zákazníkovi bude aplikácia blokovať nevyžiadané hovory na základe určeného
prefixu, pričom k nemu dôjde automaticky na pozadí systému telefónu.