Tieto informácie sú poskytované v súlade s ustanovením § 42 ods. 1 zákona o elektronických komunikáciách a v spojení s Všeobecným povolením č. 1/2019.
O2 Slovakia, s.r.o., Einsteinova 24, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 35 848 863, IČ DPH SK2020216748, zapísaná v obchodnom registri OS Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 27882/B, 100% dcérska spoločnosť a člen koncernu O2 Czech Republic a.s.
Spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o. poskytuje elektronické komunikačné služby prostredníctvom mobilnej siete, a to prostredníctvom nasledovných frekvencií: 800 MHz, 900 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz, 3500 MHz. Základný rozsah ponúkaných služieb sú predovšetkým:
Hlasové a Internetové služby poskytujeme prostredníctvom štandardných technológií nezávisle od dostupných frekvenčných pásiem. Zákazníkovi teda poskytujeme, vzhľadom na jeho aktuálnu polohu, čo najoptimálnejšie služby kombináciou jednotlivých frekvenčných pásiem, a to vždy za rovnakých cenových podmienok, pretože sme fér. Nechceme zaťažovať zákazníka zbytočnými detailami o jednotlivých frekvenciách a technológiách.
Bližšie podrobnosti o všetkých službách poskytovaných spoločnoťou O2 Slovakia, s.r.o. sú k dispozícii na O2 Predajných miestach a na www.o2.sk. Zoznam O2 Predajných miest nájdete na stránke O2 predajní.
Štandardné zmluvné podmienky sú obsiahnuté vo Všeobecné podmienky poskytovania verejných elektronických komunikačných služieb prostredníctvom verejnej telefónnej siete spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o. vydané v súlade so zákonom č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov a podmienky poskytovania platobných služieb (ďalej len „Všeobecné podmienky").
Štandardné ceny s informáciami o poskytovaných službách a všetkých cenových položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a servisných poplatkov, podrobnosti o uplatňovaných štandardných zľavách, osobitných a cielených systémoch taríf, ktorými sú tarify určené pre zdravotne postihnutých užívateľov, alebo pre užívateľov s osobitnými sociálnymi potrebami, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami, priame poplatky súvisiace s prenosom čísel alebo iných identifikátorov sú uvedené v Cenníku.
Reklamačný poriadok, vrátane podrobností o ponúkaných spôsoboch odškodnenia v prípade uznania reklamácie je obsiahnutý vo Všeobecných podmienkach.
Aktuálne kontaktné údaje na servisné služby poskytované spoločnosťou O2 Slovakia, s.r.o. nájdete na stránke https://www.o2.sk/kontakty.
Mechanizmy na urovnanie sporov sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Informácie o zmenách podmienok týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám alebo ich používania sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Informácie o postupoch uplatňovaných podnikom, zameraných na meranie a riadenie prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Informácie pre účastníkov so zdravotným postihnutím sú uvedené v Cenníku.
Ako férový operátor pristupujeme k našim zákazníkom bez rozdielu, rovnaké výhody prinášame všetkým. Sme presvedčení, že naša ponuka je dostatočne atraktívna pre všetkých, čoho dôkazom je aj našich viac ako 1,6 milióna najspokojnejších zákazníkov na trhu. Zákazníkom so zdravotným postihnutím vychádzamev ústrety napríklad tak, že nespoplatňujeme hovory s našim zákazníckym centrom, dokonca majú k dispozícii linku kde zákazníkom predplatených služieb so ZŤP automat zdarma poskytne informáciu o spotrebe.V neposlednom rade považujeme za samozrejmosť, že všetky naše predajne sú dizajnované bezbariérovo.
Informácie o službe prezentácie identifikácie volajúceho a o službe zamedzenia prezentácie identifikácie volajúceho podľa § 60 Zákona sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a Cenníku.
Informácie o prístupe k službám tiesňového volania sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a Cenníku.
Informácie o práve účastníka podľa § 59 ods. 2 zákona o elektronických komunikáciách sú uvedené v čl. 4.1 Všeobecných podmienkach.
Spoločnosť O2 Slovakia používa v prípade neplatenia faktúr primerané a nediskriminačné postupy. Bližšie podrobnosti sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a Cenníku.
Bez poplatku podnik blokuje odchádzajúce volania, SMS alebo služby multimediálnych správ (MMS) na vybrané množiny čísel (množiny (0)900x xxxxxx, (0)97x xxxxxx, (0)98x xxxxxx).
Názov balíčka / programu služieb | Maximálna prenosová rýchlosť smerom k užívateľovi | Maximálna prenosová rýchlosť smerom od užívateľa | Výška mesačného dátového limitu (MB) | Maximálna rýchlosť po prekročení dátového limitu | Dostupné prostredníctvom technológií | Dáta ku aplikáciám |
---|---|---|---|---|---|---|
Internet na deň | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | Denný limit 250 MB | 0 kbps* | GPRS 900 MHz, UMTS 900 MHz a 2100 MHz LTE 800 MHz, 1800 MHz a 3500 MHz |
|
Internet S | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 100 MB | 0 kbps* | ||
Internet M | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 500 MB | 0 kbps* | ||
Internet L | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 1000 MB | 0 kbps* | ||
Internet XXL | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 5000 MB | 0 kbps* | ||
Internet s bonusom | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 7000 MB | 0 kbps* | ||
Internet s bonusom Mini | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 1000 MB | 0 kbps* | ||
Modré O2 Dáta | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 4 GB | 0 kbps* | ||
Strieborné O2 Dáta | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 8 GB | 0 kbps* | ||
Zlaté O2 Dáta | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 16 GB | 0 kbps* | ||
Modrý O2 Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 100 MB | 0 kbps* | ||
Strieborný O2 Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 500 MB | 0 kbps* | ||
Zlatý O2 Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 10 GB | 0 kbps* | ||
Platinový O2 Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 25 GB | 0 kbps* | ||
Diamantový O2 Paušál 15 GB | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 15 GB | 0 kbps* | ||
O2 Internet na doma | 128 Mbit/s | 10 Mbit/s | 100 GB | 16 kbps | LTE 3500 MHz | |
O2 Internet na doma Modrý | 10 Mbit/s | 2 Mbit/s | 500 GB | 2 Mbit/s | LTE 3500 MHz | |
O2 Internet na doma Strieborný | 30 Mbit/s | 5 Mbit/s | 500 GB | 2 Mbit/s | LTE 3500 MHz | |
O2 Internet na doma Zlatý | 128 Mbit/s | 10 Mbit/s | 500 GB | 2 Mbit/s | LTE 3500 MHz | |
LTE internet | 128 Mbit/s | 35 Mbit/s | 100 GB | 16 kbps | LTE 800 MHz, 1800 MHz | |
Biely O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 0 GB | 0 kbps* | GPRS 900 MHz, UMTS 900 MHz a 2100 MHz LTE 800 MHz, 1800 MHz a 3500 MHz |
10 GB |
Modrý O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 1 GB | 0 kbps* | 10 GB | |
Strieborný O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 3 GB | 0 kbps* | 10 GB | |
Zlatý O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 10 GB | 0 kbps* | 10 GB | |
Platinový O2 SMART Paušál 25 GB | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 25 GB | 0 kbps* | 10 GB | |
Titánový O2 SMART Paušál | 10 Mbit/s | 10 Mbit/s | 100 GB | 2 Mbit/s | GPRS 900 MHz, UMTS 900 MHz a 2100 MHz LTE 800 MHz, 1800 MHz a 3500 MHz |
|
Platinový O2 SMART Paušál | 20 Mbit/s | 20 Mbit/s | 100 GB | 2 Mbit/s | ||
Diamantový O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 100 GB | 2 Mbit/s |
* Po vyčerpaní objemu voľných dát klesne maximálna prenosová rýchlosť na 0 kbps. Na ďalšie využívanie dát má Účastník možnost aktivovať spoplatnené dáta (napr. navýšenie dát, väčší dátový balíček, atď.)
Typ prevádzky | Blokovaná | Spomalená | Priorita |
---|---|---|---|
O2 Data Neobmedzene: Maximálna prenosová rýchlosť aplikácií na prenos dát ako FTP, Rapidshare a P2P môže byť zásadne znížená. |
O2 Data Neobmedzene: Maximálna prenosová rýchlosť aplikácií na prenos dát ako FTP, Rapidshare a P2P môže byť zásadne znížená. |
Spoločnosť O2 Slovakia poskytuje bez poplatku základnú úroveň rozpísaných faktúr v elektronickej forme alebo bez poplatku v papierovej forme na základe voľby účastníka. Základná úroveň rozpísaných faktúr sa zasiela po dohode s účastníkom na emailovú adresu uvedenú účastníkom alebo inou elektronickou formou, ktorá umožňuje jej prijatie v akomkoľvek elektronickom formáte. Papierová formu základnej úrovne rozpísaných faktúr sa zasiela bezplatne na poštovú adresu uvedenú účastníkom. Základná úroveň rozpísaných faktúr umožní účastníkovi sledovať jeho výdavky a pravidelne overiť výšku podnikom účtovanej sumy za využívanie verejnej siete alebo verejnej služby. Povinnosť poskytovať účastníkovi základnú úroveň rozpísaných faktúr neplatí v prípade predplatených služieb. Základná úroveň rozpísaných faktúr nemusí zahŕňať volania na bezplatné čísla, vrátane tiesňových volaní.
O2 získalo v elektronickej aukcii Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (RÚ) licenciu na poskytovanie elektronických komunikačných služieb vo frekvenčných pásmach 3,5 GHz a 3,7 GHz. Výhody technológie môžu využívať zákazníci O2, stačí im k tomu koncové zariadenie podporujúce protokol LTE TDD (Long Term Evolution Time Division Duplex) na frekvencii 3,5 GHz alebo 3,7 GHz a SIM karta s podporou 4G LTE a s aktivovanou službou O2 Internet na doma alebo TVP15000 NOMAD. Prínosom technológie je aj garantovaná rýchlosť prenosu dát v oboch smeroch minimálne 15 Mbit/s so službou TVP15000 NOMAD. Zakúpiť zariadenia, aktivovať služby a získať bližšie informácie je možné na predajnom mieste O2 v Avion Shopping Park Bratislava.
Službu Internet na doma je možné využívať len so zariadením s podporou protokolu LTE TDD (Long Term Evolution Time Division Duplex) na frekvencii 3,5 GHz alebo 3,7 GHz a SIM kartou s podporou 4G LTE. S cieľom zabezpečenia kvality a dostupnosti poskytovaných služieb Účastníkom, zamedzenia negatívnych vplyvov na prevádzku siete, ktoré môžu viesť až k jej zahltenia, je pred použitím koncového zariadenia zabezpečujúceho pripojenie na internet prostredníctvom služby Internet na doma potrebné jeho odsúhlasenie Poskytovateľom. Poskytovateľ si vyhradzuje právo požadovať úpravu nastavení takéhoto koncového zariadenia. Poskytovateľ si zároveň vyhradzuje právo zamietnuť prístup prostredníctvom takéhoto koncového zariadenie v prípade, ak Účastník odmietne požadovanú úpravu nastavení, alebo ak požadovanú úpravu nastavení nie je možné realizovať, alebo v prípade odôvodeného rizika, že ani úprava nastavení neodstráni negatívny vplyv na prevádzku siete a jej kapacitu.
O2 Slovakia prijíma všetky potrebné opatrenia, aby pri výkone činností svojho podnikania zabránila legalizácii príjmov z trestnej činnosti a financovania terorizmu v súlade s platnými právnymi predpismi.
Spoločnosť má implementovaný program činnosti zameranej na ochranu pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a financovaním terorizmu. Program obsahuje základné princípy, ktoré spoločnosť O2 Slovakia uplatňuje vo vzťahu k zákazníkom, k iným klientom, ale aj vo vzťahu k vlastným zamestnancom. Implementovaný program rešpektuje uznávané medzinárodné štandardy, predpisy platné v EÚ, zákony Slovenskej republiky ako aj podzákonné normy platné v oblasti prevencie pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a financovania terorizmu. Jasne vymedzené úlohy zamestnancov, ich zodpovednosti, procesy a dôraz na prevenciu a vytvorený systém vnútornej kontroly garantujú súlad s požiadavkami povinnej starostlivosti vo vzťahu k zákazníkom a nahlasovania neobvyklých obchodných operácií, ako aj uchovávania dokumentácie. O2 Slovakia monitoruje a vyhodnocuje hrozby vonkajšieho a vnútorného prostredia, čím predchádza vzniku bezpečnostných incidentov. Vykonáva detekciu a analýzu rizík a aktívne spolupracuje pri odhaľovaní, vyšetrovaní a odstraňovaní následkov bezpečnostných incidentov.
O2 Slovakia zároveň vyhlasuje nasledovné:
v rámci svojej činnosti sa plne riadi legislatívou EÚ a Slovenskej republiky pre oblasť prania špinavých peňazí a financovania terorizmu a to najmä zákonom č. 297/2008 Z.z. o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred financovaním terorizmu v znení neskorších predpisov (ďalej ako „AML zákon“),
s programom činnosti zameranej na ochranu pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a financovaním terorizmu sú oboznámení všetci jej zamestnanci prostredníctvom pravidelných školení a prostredníctvom internej smernice,
jej organizačná štruktúra je definovaná tak, aby zabezpečovala efektívny a nezávislý výkon činností v oblasti prania špinavých peňazí a financovania terorizmu, pričom osoba zodpovedná za ochranu pred legalizáciou je jej neodmysliteľnou súčasťou,
dodržuje politiku a zásady identifikácie a overovania klientov, v rámci ktorej získava dostatočné informácie o klientoch a o účele a charaktere ich obchodov. O2 Slovakia zároveň informuje, že nie je povinná vykonať zjednodušenú, základnú ani zvýšenú starostlivosť vo vzťahu k zákazníkom, ktorých výška jednej jednorázovej platobnej operácie podľa zákona č. 492/2009 Z.z. o platobných službách v znení neskorších predpisov neprekročí 30 € a súčasne celkový mesačný limit platobných operácií realizovaných z jedného telefónneho čísla nepresiahne 150 eur,
ak klient pred uzatvorením zmluvného vzťahu písomne neinformuje spoločnosť O2 Slovakia o tom, že on alebo jeho konečný užívateľ výhod sú politicky exponovanou osobou alebo sankcionovanou osobou podľa AML zákona, alebo neposkytne spoločnosti O2 Slovakia informácie a doklady potrebné na vykonanie starostlivosti alebo identifikácie klienta a/alebo jeho konečného užívateľa výhod v zmysle AML zákona, alebo poskytnuté informácie a doklady budú indikovať vysokú rizikovosť klienta, O2 Slovakia môže odmietnuť vstup do zmluvného vzťahu s takýmto klientom,
neuzatvára obchody s klientmi, ktorí sa odmietnu identifikovať,
monitoruje aktivity svojich klientov z pohľadu neobvyklých obchodných operácií.