Tieto informácie sú poskytované v súlade s ustanovením § 83 ods. 1 zákona o elektronických komunikáciách a v spojení s Všeobecným povolením č. 1/2019.
Spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o. so sídlom Einsteinova 24, 851 01 Bratislava, IČO: 35 848 863, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 27882/B (ďalej len „Zanikajúca spoločnosť“) sa na základe rozhodnutia jediného spoločníka sa Spoločnosť v súlade s ustanovením § 69 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej len „Obchodný zákonník“) rozdelí, v dôsledku čoho dôjde k zániku Zanikajúcej spoločnosti bez likvidácie. Imanie Zanikajúcej spoločnosti spolu s existujúcimi právami a záväzkami prejdú s účinnosťou od 01.06.2022 v súlade s Projektom rozdelenia na novozaložených právnych nástupcov Zanikajúcej spoločnosti, a to na spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o., ktorá bude zameraná na poskytovanie služieb pre zákazníkov a spoločnosť O2 Networks, s.r.o., ktorej hlavnou činnosťou bude správa a prevádzka sietí.
Údaje právnych nástupcov Zanikajúcej spoločnosti platné od 01.06.2022:
O2 Slovakia, s.r.o.
Fakturačná adresa:
Adresa pre doručovanie faktúr:
Elektronická adresa pre doručovanie faktúr: efaktury_sk@o2.cz
O2 Networks, s.r.o.
Fakturačná adresa a adresa pre doručovanie faktúry :
Ďalšie informácie k fakturácii:
Vzhľadom na uvedené rozdelenie spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o. si Vás dovoľujeme poprosiť o vystavenie faktúr za dodanie Vašich služieb a tovarov už s novými fakturačnými údajmi v prípade, ak dátum vystavenia faktúry je 1. jún 2022 alebo neskôr bez ohľadu na dátum vzniku zdaniteľného plnenia.
V prípade, že by ste potrebovali viac informácií ohľadne prechodu práv a povinností voči vašej spoločnosti, na tento účel Vám poslúži zverejnený projekt rozdelenia alebo sa prosím obráťte na vašu kontaktnú osobu v rámci O2 Slovakia, s.r.o. alebo O2 Networks, s.r.o., s ktorou bežne komunikujete ohľadne dodania vašich plnení.
Spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o. poskytuje elektronické komunikačné služby prostredníctvom mobilnej siete, a to prostredníctvom nasledovných frekvencií: 800 MHz, 900 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz, 3500 MHz. Základný rozsah ponúkaných služieb sú predovšetkým:
Hlasové a Internetové služby poskytujeme prostredníctvom štandardných technológií nezávisle od dostupných frekvenčných pásiem. Zákazníkovi teda poskytujeme, vzhľadom na jeho aktuálnu polohu, čo najoptimálnejšie služby kombináciou jednotlivých frekvenčných pásiem, a to vždy za rovnakých cenových podmienok, pretože sme fér. Nechceme zaťažovať zákazníka zbytočnými detailami o jednotlivých frekvenciách a technológiách.
Bližšie podrobnosti o všetkých službách poskytovaných spoločnoťou O2 Slovakia, s.r.o. sú k dispozícii na O2 Predajných miestach a na www.o2.sk. Zoznam O2 Predajných miest nájdete na stránke O2 predajní.
Štandardné ceny s informáciami o poskytovaných službách a všetkých cenových položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a servisných poplatkov, podrobnosti o uplatňovaných štandardných zľavách, osobitných a cielených systémoch taríf, ktorými sú tarify určené pre zdravotne postihnutých užívateľov, alebo pre užívateľov s osobitnými sociálnymi potrebami, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami, priame poplatky súvisiace s prenosom čísel alebo iných identifikátorov sú uvedené v Cenníku.
Štandardné zmluvné podmienky sú obsiahnuté vo Všeobecné
podmienky poskytovania verejných elektronických komunikačných služieb
prostredníctvom verejnej telefónnej siete spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o.
vydané v súlade so zákonom č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v
znení neskorších predpisov a podmienky poskytovania platobných služieb (ďalej
len „Všeobecné podmienky"). Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Zmluvu
možno ukončiť dohodou, výpoveďou, odstúpením od zmluvy, z dôvodov uvedených v zákone,
smrťou alebo zánikom účastníka alebo z dôvodov uvedených vo Všeobecných
podmienkach. Ukončenie zmluvy je bez poplatku. Prenos čísla je bez poplatku.
Reklamačný poriadok, vrátane podrobností o ponúkaných spôsoboch odškodnenia v prípade uznania reklamácie je obsiahnutý vo Všeobecných podmienkach.
K tiesňovým službám môžete na Slovensku ako aj v
celej EÚ pristupovať prostredníctvom volania na jednotné európske číslo
tiesňového volania 112. Na Slovensku môžete bezplatne volať aj na národné čísla
tiesňového volania (150, 155 a 158) a zasielať SMS na číslo 112. Možnosť
zasielanie SMS na číslo 112 sa nevzťahuje na cudzozemských účastníkov
využívajúcich služby v mobilnej telefónnej sieti podniku. Taktiež môžete
využívať systém eCall používaný vo vozidlách v celej EÚ, ktorý zabezpečuje
automatické bezplatné volanie na tiesňovú linku 112 v prípade vážnej dopravnej
nehody.
O alternatívnych spôsoboch prístupu k tiesňovým
službám prostredníctvom tiesňovej komunikácie, ktorá je povinná v inej krajine
EÚ, sa prosím informujte v danom navštívenom štáte.
Varovania verejnosti môžete na Slovensku prijímať prostredníctvom SMS správ, ktoré sa zasielajú na základe písomnej odôvodnenej žiadosti Ministerstva vnútra SR.
Informácie o prístupe k službám tiesňového volania sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a Cenníku.
Koncoví užívatelia so zdravotným postihnutím majú rovnocenný prístup k záchranným službám prostredníctvom tiesňovej komunikácie, aký majú ostatní koncoví užívatelia. Koncoví užívatelia so zdravotným postihnutím majú prístup k záchranným službám prostredníctvom SMS na jednotné európske číslo tiesňového volania 112. O2 Slovakia takýmto účastníkom automaticky, hlasovým volaním na IVR a bezplatne poskytuje v roamingu aj základné personalizované cenové informácie.
Ďalšie nformácie pre účastníkov so zdravotným postihnutím sú uvedené v Cenníku.
Ako férový operátor pristupujeme k našim zákazníkom bez rozdielu, rovnaké výhody prinášame všetkým. Sme presvedčení, že naša ponuka je dostatočne atraktívna pre všetkých, čoho dôkazom je aj našich viac ako 1,6 milióna najspokojnejších zákazníkov na trhu. Zákazníkom so zdravotným postihnutím vychádzamev ústrety napríklad tak, že nespoplatňujeme hovory s našim zákazníckym centrom, dokonca majú k dispozícii linku kde zákazníkom predplatených služieb so ZŤP automat zdarma poskytne informáciu o spotrebe.V neposlednom rade považujeme za samozrejmosť, že všetky naše predajne sú dizajnované bezbariérovo.
Aktuálne kontaktné údaje na servisné služby poskytované spoločnosťou O2 Slovakia, s.r.o. nájdete na stránke https://www.o2.sk/kontakty.
Mechanizmy na urovnanie sporov sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Informácie o zmenách podmienok týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám alebo ich používania sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Informácie o postupoch uplatňovaných podnikom, zameraných na meranie a riadenie prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Informácie o službe prezentácie identifikácie volajúceho a o službe zamedzenia prezentácie identifikácie volajúceho podľa § 60 Zákona sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a Cenníku.
Informácie o práve účastníka podľa § 59 ods. 2 zákona o elektronických komunikáciách sú uvedené v čl. 4.1 vo Všeobecných podmienkach.
Spoločnosť O2 Slovakia používa v prípade neplatenia faktúr primerané a nediskriminačné postupy. Bližšie podrobnosti sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a Cenníku.
Bez poplatku podnik blokuje odchádzajúce volania, SMS alebo služby multimediálnych správ (MMS) na vybrané množiny čísel (množiny (0)900x xxxxxx, (0)97x xxxxxx, (0)98x xxxxxx).
Názov balíčka / programu služieb | Maximálna prenosová rýchlosť smerom k užívateľovi | Maximálna prenosová rýchlosť smerom od užívateľa | Výška mesačného dátového limitu (MB) | Maximálna rýchlosť po prekročení dátového limitu | Dostupné prostredníctvom technológií | Dáta ku aplikáciám | Minimálna akceptovateľná rýchlosť |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Internet na deň | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | Denný limit 250 MB | 0 kbps* | GPRS 900 MHz, UMTS 900 MHz a 2100 MHz LTE 800 MHz, 1800 MHz a 3500 MHz |
||
Internet S | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 100 MB | 0 kbps* | |||
Internet M | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 500 MB | 0 kbps* | |||
Internet L | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 1000 MB | 0 kbps* | |||
Internet XXL | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 5000 MB | 0 kbps* | |||
Internet s bonusom | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 7000 MB | 0 kbps* | |||
Internet s bonusom Mini | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 1000 MB | 0 kbps* | |||
Modré O2 Dáta | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 4 GB | 0 kbps* | |||
Strieborné O2 Dáta | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 8 GB | 0 kbps* | |||
Zlaté O2 Dáta | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 16 GB | 0 kbps* | |||
Modrý O2 Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 100 MB | 0 kbps* | |||
Strieborný O2 Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 500 MB | 0 kbps* | |||
Zlatý O2 Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 10 GB | 0 kbps* | |||
Platinový O2 Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 25 GB | 0 kbps* | |||
Diamantový O2 Paušál 15 GB | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 15 GB | 0 kbps* | |||
O2 Internet na doma Biely | 15 Mbit/s | 2 Mbit/s | 250 GB | 2 Mbit/s | LTE 800 MMz, LTE 1800 MHz | ||
O2 Internet na doma Modrý | 15 Mbit/s | 2 Mbit/s | 500 GB | 2 Mbit/s | LTE 3500 MHz, LTE 3700 MHz | ||
O2 Internet na doma Strieborný | 30 Mbit/s | 5 Mbit/s | 1 TB | 2 Mbit/s | LTE 3500 MHz, LTE 3700 MHz | ||
O2 Internet na doma Zlatý | 100 Mbit/s | 10 Mbit/s | 1,5 TB | 2 Mbit/s | LTE 3500 MHz, LTE 3700 MHz | ||
O2 Internet na doma Platinový | 150 Mbit/s | 10 Mbit/s | 2 TB | 2 Mbit/s | LTE 3500 MHz, LTE 3700 MHz | ||
Základný O2 Internet optikou | 400 Mbit/s | 80 Mbit/s | Neobmedzený | 205/41 Mbit/s | |||
Pohodový O2 Internet optikou | 800 Mbit/s | 160 Mbit/s | Neobmedzený | 410/82 Mbit/s | |||
Bezstarostný O2 Internet optikou | 1000 Mbit/s | 300 Mbit/s | Neobmedzený | 717/205 Mbit/s | |||
Biely O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 0 GB | 0 kbps* | GPRS 900 MHz, UMTS 900 MHz a 2100 MHz LTE 800 MHz, 1800 MHz a 3500 MHz |
10 GB | |
Modrý O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 1 GB | 0 kbps* | 10 GB | ||
Strieborný O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 3 GB | 0 kbps* | 10 GB | ||
Zlatý O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 10 GB | 0 kbps* | 10 GB | ||
Platinový O2 SMART Paušál 25 GB | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 25 GB | 0 kbps* | 10 GB | ||
Titánový O2 SMART Paušál | 10 Mbit/s | 10 Mbit/s | 100 GB | 2 Mbit/s | GPRS 900 MHz, UMTS 900 MHz a 2100 MHz LTE 800 MHz, 1800 MHz a 3500 MHz |
||
Platinový O2 SMART Paušál | 20 Mbit/s | 20 Mbit/s | 100 GB | 2 Mbit/s | |||
Diamantový O2 SMART Paušál | 73 Mbit/s | 25 Mbit/s | 100 GB | 2 Mbit/s |
* Po vyčerpaní objemu voľných dát klesne maximálna prenosová rýchlosť na 0 kbps. Na ďalšie využívanie dát má Účastník možnost aktivovať spoplatnené dáta (napr. navýšenie dát, väčší dátový balíček, atď.)
Typ prevádzky | Blokovaná | Spomalená | Priorita |
---|---|---|---|
O2 Data Neobmedzene: Maximálna prenosová rýchlosť aplikácií na prenos dát ako FTP, Rapidshare a P2P môže byť zásadne znížená. |
O2 Data Neobmedzene: Maximálna prenosová rýchlosť aplikácií na prenos dát ako FTP, Rapidshare a P2P môže byť zásadne znížená. |
Spoločnosť O2 Slovakia poskytuje bez poplatku základnú úroveň rozpísaných faktúr v elektronickej forme alebo bez poplatku v papierovej forme na základe voľby účastníka. Základná úroveň rozpísaných faktúr sa zasiela po dohode s účastníkom na emailovú adresu uvedenú účastníkom alebo inou elektronickou formou, ktorá umožňuje jej prijatie v akomkoľvek elektronickom formáte. Papierová formu základnej úrovne rozpísaných faktúr sa zasiela bezplatne na poštovú adresu uvedenú účastníkom. Základná úroveň rozpísaných faktúr umožní účastníkovi sledovať jeho výdavky a pravidelne overiť výšku podnikom účtovanej sumy za využívanie verejnej siete alebo verejnej služby. Povinnosť poskytovať účastníkovi základnú úroveň rozpísaných faktúr neplatí v prípade predplatených služieb. Základná úroveň rozpísaných faktúr nemusí zahŕňať volania na bezplatné čísla, vrátane tiesňových volaní.
O2 získalo v elektronickej aukcii Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (RÚ) licenciu na poskytovanie elektronických komunikačných služieb vo frekvenčných pásmach 3,5 GHz a 3,7 GHz. Výhody technológie môžu využívať zákazníci O2, stačí im k tomu koncové zariadenie podporujúce protokol LTE TDD (Long Term Evolution Time Division Duplex) na frekvencii 3,5 GHz alebo 3,7 GHz a SIM karta s podporou 4G LTE a s aktivovanou službou O2 Internet na doma alebo TVP15000 NOMAD. Prínosom technológie je aj garantovaná rýchlosť prenosu dát v oboch smeroch minimálne 15 Mbit/s so službou TVP15000 NOMAD. Zakúpiť zariadenia, aktivovať služby a získať bližšie informácie je možné na predajnom mieste O2 v Avion Shopping Park Bratislava.
Službu Internet na doma je možné využívať len so zariadením s podporou protokolu LTE TDD (Long Term Evolution Time Division Duplex) na frekvencii 3,5 GHz alebo 3,7 GHz a SIM kartou s podporou 4G LTE. S cieľom zabezpečenia kvality a dostupnosti poskytovaných služieb Účastníkom, zamedzenia negatívnych vplyvov na prevádzku siete, ktoré môžu viesť až k jej zahltenia, je pred použitím koncového zariadenia zabezpečujúceho pripojenie na internet prostredníctvom služby Internet na doma potrebné jeho odsúhlasenie Poskytovateľom. Poskytovateľ si vyhradzuje právo požadovať úpravu nastavení takéhoto koncového zariadenia. Poskytovateľ si zároveň vyhradzuje právo zamietnuť prístup prostredníctvom takéhoto koncového zariadenie v prípade, ak Účastník odmietne požadovanú úpravu nastavení, alebo ak požadovanú úpravu nastavení nie je možné realizovať, alebo v prípade odôvodeného rizika, že ani úprava nastavení neodstráni negatívny vplyv na prevádzku siete a jej kapacitu.