Tieto informácie sú poskytované v súlade s ustanovením § 83 ods. 1 zákona o elektronických komunikáciách a v spojení s Všeobecným povolením č. 1/2023.
O2 Slovakia, s.r.o., Pribinova 40, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 47 259 116, IČ DPH SK2121743437, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 160894/B.
Spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o. poskytuje elektronické komunikačné služby prostredníctvom mobilnej siete, a to prostredníctvom nasledovných frekvencií: 800 MHz, 900 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz, 3500 MHz. Základný rozsah ponúkaných služieb sú predovšetkým:
Hlasové a Internetové služby poskytujeme prostredníctvom štandardných technológií nezávisle od dostupných frekvenčných pásiem. Zákazníkovi teda poskytujeme, vzhľadom na jeho aktuálnu polohu, čo najoptimálnejšie služby kombináciou jednotlivých frekvenčných pásiem, a to vždy za rovnakých cenových podmienok, pretože sme fér.
Ponúkané služby na faktúru:
Ponúkané služby s dobíjaním kreditu:
Úplný detail nižšie spomenutých informácií nájdete v aktuálne platnom Cenníku, na webe www.o2.sk alebo v O2 predajni.
Mesačný poplatok | Počet voľných minút, SMS a MMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín v Zóne 1 a v rámci Zóny 1 | Zľava na zariadenia | Počet predplatných Špeciálne k paušálu | |
Základný | 19 € | 100 minút, neobmedzené SMS a MMS | 48 € | 0 |
Pohodový | 29 € | Neobmedzené | 96 € | 1 |
Bezstarostný | 39 € | Neobmedzené | 168 € | 1 |
Objem voľných dát v SR a v Zóne 1 | EÚ dátový limit v Zóne 1** | Navýšenie objemu dát | Maximálna rýchlosť prenosu dát | |
Základný | 5 GB | 20 GB | 2 GB / 4 € | Maximálna dostupná rýchlosť pre sťahovanie a odosielanie dát |
Pohodový | 10 GB | 30,5 GB | 2 GB / 4 € | Maximálna dostupná rýchlosť pre sťahovanie a odosielanie dát |
Bezstarostný | Neobmedzené* | 41 GB | - | Do 20 Mbit/s pre sťahovanie a odosielanie dát |
* po prekročení 200 GB bude rýchlosť prenosu dát spomalená na 2 Mbit/s pre sťahovanie a 1 Mbit/s pre odosielanie dát
**Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci Zóny 1 vo výške 0,00186 €/MB.
Cena | |
Mesačný poplatok s platbou na faktúru | 2 € |
Volania na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a do krajín v Zóne 1 a v rámci Zóny 1 | 0,15 € /min. |
Volanie po 1. minúte zo SR na účastnícke čísla O2 Slovensko s výnimkou Tesco mobile a Radosť (uplatňuje sa po prevolaní všetkých minút z prípadných aktivovaných Extra balíčkov) | 0 € |
SMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v rámci Zóny 1 | 0,08 € |
MMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v rámci Zóny 1 | 0,24 € |
Denné dáta pre O2 Fér na faktúru
Cena | EÚ dátový limit v Zóne 1 | |
Nekonečné dáta na deň Objem voľných dát v SR a v Zóne 1: ∞ MB |
1,40 € | 1,5 GB |
Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci Zóny 1 vo výške 0,00186 €/MB.
Prvých 50 kB prenesených počas jedného kalendárneho dňa od 00:00:00 do 23:59:59 SEČ je bezplatných, dáta nad 50 kB sú spoplatnené sumou 1,40 €. Po prekročení bezpečnostného limitu 20 GB dát/deň pokračujete v dátovaní zníženou rýchlosťou 2 Mbit/s pre sťahovanie a 1 Mbit/s pre odosielanie dát. Voľné dáta možno využiť do konca dňa do 23:59:59 SEČ.
Mesačný poplatok bez programu O2 Paušál (dostupného od 31. 1. 2023) na rovnakej faktúre | Mesačný poplatok s programom O2 Paušál (dostupným od 31. 1. 2023) na rovnakej faktúre | Volania, SMS a MMS |
30 € | 15 € | - |
Objem voľných dát v SR a v Zóne 1* | EÚ Dátový limit** | Navýšenie objemu dát |
30 GB | 31,6 GB (32 358 MB) | 2 GB/4,00 € |
*Po vyčerpaní objemu voľných dát klesne maximálna prenosová rýchlosť na 0 kbps. Na ďalšie využívanie dát má Účastník možnosť navýšiť si dáta so službou Datahit alebo jednorazovým navýšením.
**Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi v rámci Zóny 1 účtované príplatky vo výške 0,00186 €/MB.
Mesačný poplatok | Volania a SMS so službou Donekonečna trom na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a do krajín v Zóne 1 a v rámci Zóny 1 | Volania, SMS a MMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a do krajín v Zóne 1 a v rámci Zóny 1 |
10 € | v rámci programu | minúta/SMS/MMS - 0,12€ (maximálne však do výšky limitu) |
Objem voľných dát v SR a v Zóne 1 | Navýšenie objemu dát | EÚ dátový limit v Zóne 1* | Maximálna rýchlosť prenosu dát | O2 Security |
4 GB v cene programu | Navyšovanie po 1GB (1024 MB) / 2 € | 10,6 GB (10854 MB) | Maximálna dostupná rýchlosť pre sťahovanie a odosielanie dát | Automaticky aktivovaná služba v cene programu |
* Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi v rámci Zóny 1 účtované príplatky vo výške 0,00186 €/MB.
Cena bez DPH | Cena s DPH | |
Základný mesačný poplatok | 1,68 € | 2 € |
Do 0,1 MB prenesených dát za deň | 0,05 € | 0,06 € |
Od 0,101 do 5 MB prenesených dát za deň | 0,10 € | 0,12 € |
Od 5,001 do 500 MB prenesených dát za deň | 0,50 € | 0,60 € |
SMS v celej EÚ | 0,05 € | 0,06 € |
Objem prenesených dát je počítaný na dennej báze a započítavajú sa doň dáta prenesené v SR aj v Zóne 1. Po dosiahnutí EÚ dátového limitu 645 MB v Zóne 1 vám budú účtované príplatky v rámci Zóny 1 vo výške 0,00186 €/MB.
Ostatná prevádzka zo SIM karty s aktívnym programom O2 Telemetria, vrátane mesačného poplatku, sa riadi cenami platnými na program služieb O2 Fér s platbou na faktúru:
Volania do všetkých sietí v SR a do krajín v Zóne 1 a v rámci Zóny 1 | 0,13 € / min. |
Volanie po 1. minúte zo SR na účastnícke čísla O2 Slovensko s výnimkou Tesco mobile a Radosť | 0,00 € |
Biely O2 Internet na doma | Modrý O2 Internet na doma | Strieborný O2 Internet na doma | Zlatý O2 Internet na doma | Platinový O2 Internet na doma | |
Mesačný poplatok | 17 € | 17 € | 22 € | 27 € | 32 € |
Poplatok za 5G anténu | 4,50 € | 4,50 € | 4,50 € | 4,50 € | 4,50 € |
Predplatený objem dát | Neobmedzene | Neobmedzene | Neobmedzene | Neobmedzene | Neobmedzene |
Maximálna proklamovaná rýchlosť prenosu dát | 15 Mbit/s pre sťahovanie dát 2 Mbit/s pre odosielanie dát | 15 Mbit/s pre sťahovanie dát 2 Mbit/s pre odosielanie dát | 30 Mbit/s pre sťahovanie dát 5 Mbit/s pre odosielanie dát | 100 Mbit/s pre sťahovanie dát 10 Mbit/s pre odosielanie dát | 4,5G Max 150 Mbit/s pre sťahovanie a 10 Mbit/s pre odosielanie |
Obnova rýchlosti | 7,50 € | 15 € | 20 € | 25 € | 30 € |
*Pri Bielom O2 Internete na doma po dosiahnutí 250 GB Pri Modrom O2 Internete na doma po dosiahnutí 500 GB Pri Striebornom O2 Internete na doma po dosiahnutí 1 TB Pri Zlatom O2 Internete na doma po dosiahnutí 1,5 TB Pri Platinovom O2 Internete na doma po dosiahnutí 2 TB prenesených dát klesne maximálna prenosová rýchlosť na 2 Mbps na sťahovanie dát a 1 Mbps na odosielanie dát a ďalšie prenesené dáta nie sú spoplatnené.
Zariadenia k O2 Internetu na doma
K Službe Internet na doma je potrebné zakúpiť si jedno z nižšie uvedených zariadení, v opačnom prípade O2 nezodpovedá za kvalitu služby.
Zariadenie | Mesačná splátka | Koncová cena |
Štandardný router + anténa | 4,50 € | 216 € |
O2 Smartbox (prémiový router) + anténa | 6 € | 288 € |
Štandard router + 5G anténa | 9 € | 432 € |
O2 Smartbox (prémiový router) + 5G anténa | 10,50 € | 504 € |
Mesačnú splátku zariadenia je potrebné uhrádzať po dobu 48 mesiacov. V kombinácii so službou Splátka za zariadenia získava Účastník zľavu 4,5 € mesačne, ktorá bude uplatňovaná počas 48 celých zúčtovacích období z mesačného poplatku za program O2 Internet na doma. Účastníkovi bude zľava z mesačného poplatku uplatňovaná výlučne počas využívania služby Splátka za zariadenia.
Pre ešte lepší výkon a stabilitu pripojenia je vo vybraných lokalitách možné získať Internet na doma len s výkonnejšou 5G anténou.
Za úspešnú inštaláciu zariadení k službe O2 Internet na doma je účtovaný poplatok vo výške 35 EUR.
Bezstarostný O2 Internet vzduchom | Pohodový O2 Internet vzduchom | Základný O2 Internet vzduchom | Biely O2 Internet vzduchom | Praktický O2 Internet vzduchom | |
Mesačný poplatok | 26 € | 21 € | 15 € | 17 € | 26 € |
Poplatok za 5G anténu | 7 € | 7 € | 7 € | 2,50 € | 9 € |
Predplatený objem dát | Neobmedzene | Neobmedzene | Neobmedzene | 250 GB | 1 TB |
Maximálna proklamovaná rýchlosť prenosu dát | 300 Mbit/s pre sťahovanie dát 30 Mbit/s pre odosielanie dát | 100 Mbit/s pre sťahovanie dát 15 Mbit/s pre odosielanie dát | 20 Mbit/s pre sťahovanie dát 5 Mbit/s pre odosielanie dát | 15 Mbit/s pre sťahovanie dát 2 Mbit/s pre odosielanie dát | Neobmedzená (maximálna rýchlosť siete) |
Obnova rýchlosti | - | - | - | 7,50 € | - |
Pri Bielom O2 Internete na vzduchom po dosiahnutí 250 GB dát klesne maximálna prenosová rýchlosť na 2 Mbit/s na sťahovanie dát a 1 Mbit/s na odosielanie dát a ďalšie prenesené dáta nie sú spoplatnené. Pri Základnom, Pohodovom a Bezstarostnom O2 Internete vzduchom je dátové obmedzenie férového používania nastavené na 2 TB. Po ich dosiahnutí, bude vaša prenosová rýchlosť znížená na 2/2 Mb/s.
Zariadenia k O2 Internetu vzduchom
K službe O2 Internet vzduchom je potrebné zakúpiť si jedno z nižšie uvedených zariadení.
Zariadenie | Mesačná splátka | Koncová cena |
Štandardný router + 5G anténa (Bezstarostný, Pohodový, Základný) | 7 € | 336 € |
Štandardný router + 5G anténa (Biely) | 2,5 € | 120 € |
5G anténa (Praktický) | 9 € | 432 € |
Za úspešnú inštaláciu zariadení k službe O2 Internet vzduchom je účtovaný poplatok vo výške 35 EUR.
Mesačný poplatok | Predplatený objem dát | Maximálna proklamovaná rýchlosť prenosu dát | |
Základný | 17 € | Neobmedzene | 500 Mbit/s pre sťahovanie dát 100 Mbit/s pre odosielanie dát |
Pohodový | 22 € | Neobmedzene | 850 Mbit/s pre sťahovanie dát 200 Mbit/s pre odosielanie dát |
Bezstarostný | 27 € | Neobmedzene | 1000 Mbit/s pre sťahovanie dát 300 Mbit/s pre odosielanie dát |
Faktúra za služby je vyhotovená v súlade s právnymi predpismi.
Program obsahuje neobmedzený objem dát a preto sa monitorovanie spotreby neuplatňuje.
Informácie o cene jednotlivých prvkov balíka služieb, za ktorú sú jednotlivé služby alebo koncové zariadenia, tvoriace prvky balíka služieb, predávané samostatne
Zariadenia k O2 Internetu optikou
K Službe O2 Internet optikou je potrebné zakúpiť si nižšie uvedené zariadenie, v opačnom prípade O2 nezodpovedá za kvalitu služby.
Zariadenie | Mesačná splátka | Koncová cena |
Štandardný router | 1,25 € | 60 € |
Mesačnú splátku zariadenia je potrebné uhrádzať po dobu 48 mesiacov.
Počas používania služby O2 Internet optikou bude Účastníkovi zapožičané zariadenie tretej strany (ONT).
Cena | |
Volania na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a do krajín v Zóne 1 a v rámci Zóny 1 | 0,15 €/hovor |
SMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a do krajín v Zóne 1 a v rámci Zóny 1 | 0,08 € |
MMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a do krajín v Zóne 1 a v rámci Zóny 1 | 0,24 € |
Denné dáta pre O2 Voľnosť
Cena | EÚ dátový limit v Zóne 1 | |
Nekonečné dáta na deň Objem voľných dát v SR a v Zóne 1: ∞ MB |
1,40 € | 1,5 GB |
Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci Zóny 1 vo výške 0,00186 €/MB.
Prvých 50 kB prenesených počas jedného kalendárneho dňa od 00:00:00 do 23:59:59 SEČ je bezplatných, dáta nad 50 kB sú spoplatnené sumou 1,40 €. Po prekročení bezpečnostného limitu 20 GB dát/deň pokračujete v dátovaní zníženou rýchlosťou 2 Mbit/s pre sťahovanie a 1 Mbit/s pre odosielanie dát. Voľné dáta možno využiť do konca dňa do 23:59:59 SEČ.
Vykúpenie z viazanosti môže využiť zákazník, ktorému trvá viazanosť u iného operátora a požaduje sa vyplatenie zmluvnej pokuty. Preplatenie zmluvnej pokuty do výšky 120 € Účastníka nebude nič stáť.
Zľava je dostupná pre tarifné skupiny O2 Paušál, O2 Internet na doma a O2 Internet optikou.
S novým O2 Spolu môže každý Účastník s programom O2 Paušál (Základný, Pohodový, Bezstarostný) získať každý mesiac jeden z dátových benefitov:
Dátový benefit môže získať vytvorením O2 Spolu skupiny s inými Účastníkmi, alebo členstvom v skupine.
Nové O2 Spolu je dostupné v O2 aplikácii a je určené pre všetkých Účastníkov s programom O2 Paušál (po vytvorení skupiny vzniká nárok na dátový benefit) a/alebo s programom O2 Internet (po vytvorení skupiny nevzniká nárok na dátový benefit; len ako súčasť skupiny).
Pôvodný O2 Spolu bonus* môže Účastník využívať, pokým neprejde na nové O2 Spolu. To znamená, pokým:
*Zľava z ceny mesačného poplatku za program O2 Internet vo výške 5 € za každý paušál (O2 Paušál, O2 SMART Paušál, O2 Dáta, pôvodný O2 Paušál - dostupný do 5.11.2019),ktorý má Účastník na jednej faktúre spolu s programom O2 Internet.
Program O2 Paušál | Splátka za zariadenia | Zľava z mesačného poplatku | Celková zľava počas 24 mesiacov |
Základný | 2,00 € | 2,00 € | 48 € |
Pohodový | 4,00 € | 4,00 € | 96 € |
Bezstarostný | 7,00 € | 7,00 € | 168 € |
Aktivačný poplatok za službu Splátka za zariadenia je 0 €. Predčasné vyplatenie Splátky za zariadenia je možné, a to bez dodatočných poplatkov.
Zľava z mesačného poplatku znamená zľavu, ktorá bude Účastníkovi uplatňovaná počas 24 celých zúčtovacích období z mesačného poplatku za program O2 Paušál vo výške stanovenej pre ním aktivovaný program O2 Paušál. Účastníkovi bude Zľava z mesačného poplatku uplatňovaná výlučne počas využívania služby Splátka za zariadenia.
Denné dáta
Mesačné dátové balíky
Extra balíky volaní
Denné dáta
Iné dátové balíky
Názov produktu | Popis | Poskytovateľ | Web | Cenník |
O2 Poistka | poistenie zariadení pred krádežou, poškodením alebo vadou | MAXIMA pojišťovna, a.s. (Poisťovateľ) | www.o2.sk/o2poistka |
|
O2 Cestovná poistka | krátkodobé cestovné poistenie, ktoré sa po aktivácií zákazníkovi pri prechode hraníc automaticky zapína a vypína | www.o2.sk/cestovna-poistka |
|
V rámci programov O2 Paušál, O2 Fér na faktúru, O2 Fér Jednotka na faktúru, O2 Internet na doma, O2 Internet optikou a O2 Moja firma má Účastník možnosť získať aj predplatné prémiových služieb poskytovaných prevádzkovateľmi tretích strán a O2 TV alebo O2 TV Mini.
Referenčné ceny a cenník poskytovaných služieb v závislosti od typu a úrovne predplatného:
Referenčná cena | Za bežnú cenu alebo zvýhodnenú cenu (O2 Fér na faktúru O2 Moja firma O2 Fér Jednotka na faktúru O2 Internet na doma O2 Internet optikou O2 Paušál) |
1 služba k Pohodovému O2 Paušálu | 1 služba k Bezstarostnému O2 Paušálu | |
Aktuality | 3,99 € | s doplatkom 3,19 € | v cene paušálu | v cene paušálu |
Denník N | 7,99 € | s doplatkom 6,99 € | v cene paušálu | v cene paušálu |
Max | 7,99 € | s doplatkom 6,19 € | s doplatkom 6,19 € | s doplatkom 6,19 € |
MS 365 Personal | 7,00 € | s doplatkom 6,00 € | s doplatkom 6,00 € | s doplatkom 6,00 € |
Netflix Basic | 9,49 € | za bežnú cenu | za bežnú cenu | v cene paušálu |
Netflix Standard | 11,49 € | za bežnú cenu | za bežnú cenu | s doplatkom 2,00 € |
Netflix Premium | 13,99 € | za bežnú cenu | za bežnú cenu | s doplatkom 4,50 € |
O2 TV | 12,00 € | za bežnú cenu | s doplatkom 6,00 € | s doplatkom 6,00 € |
O2 TV Mini | 6,00 € | za bežnú cenu | v cene paušálu | v cene paušálu |
Refresher | 4,99 € | s doplatkom 3,99 € | v cene paušálu | v cene paušálu |
SME Prémium bez reklamy | 8,00 € | s doplatkom 7,50 € | s doplatkom 4,00 € | s doplatkom 4,00 € |
SME Štandard | 4,00 € | s doplatkom 3,50 € | v cene paušálu | v cene paušálu |
Tidal | 5,99 € | s doplatkom 4,99 € | v cene paušálu | v cene paušálu |
týždeň | 4,90 € | s doplatkom 4,00 € | v cene paušálu | v cene paušálu |
VOYO | 5,99 € | za bežnú cenu | v cene paušálu | v cene paušálu |
Uvedené ceny sú za 1 zúčtovacie obdobie. V prípade zmeny predplatného v priebehu zúčtovacieho obdobia dochádza k zaúčtovaniu alikvotného poplatku za obdobie využívania danej služby.
Viac informácií o predplatných služieb tretích strán nájdete v aktuálnom cenníku.
Audiotex - volania so zvýšenou tarifou
Predvoľby | Cena/min. |
0900 0xx xxx, 097x 0xx xxx, 098x 0xx xxx | 0,30 € |
0900 1xx xxx, 097x 1xx xxx, 098x 1xx xxx | 0,50 € |
0900 2xx xxx, 097x 2xx xxx, 098x 2xx xxx | 0,60 € |
0900 3xx xxx, 097x 3xx xxx, 098x 3xx xxx | 0,80 € |
0900 4xx xxx, 097x 4xx xxx, 098x 4xx xxx | 1,00 € |
0900 5xx xxx (okrem 0900 500 xxx), 097x 5xx xxx, 098x 5xx xxx | 1,20 € |
0900 500 xxx | 2,10 € |
0900 6xx xxx, 097x 6xx xxx, 098x 6xx xxx | 1,60 € |
0900 7xx xxx, 097x 7xx xxx, 098x 7xx xxx | 2,00 € |
0900 8xx xxx, 097x 8xx xxx, 098x 8xx xxx | 3,00 € |
Volania na audiotexové čísla sú účtované za každú začatú minútu.
Službu Audiotex je možné si zablokovať a odblokovať zavolaním na zákaznícku linku 949, v ktorejkoľvek predajni alebo v portáli Moje O2 alebo v O2 aplikácii.
Platby za služby cez SMS, darcovské SMS a platby za mobilné aplikácie
Ďalšími službami tretích strán sú platby za služby cez SMS (MHD, parkovné, poistenie, tipovanie, SMS hry a súťaže), darcovské SMS, nákup v aplikačných obchodoch Google Play play.google.com/store, Apple store www.apple.com/itunes/ a nákup ďalších mobilných aplikácií cez obchodných partnerov. Viac informácií na https://www.o2.sk/podpora/ostatne-sluzby/sms-sluzby.
Zoznam týchto doplnkových služieb je uvedený v nasledovnej prílohe.
Všetky naše služby sú bez viazanosti a zmluvnej pokuty. Vďaka tomu ich môžete ukončiť kedykoľvek. V prípade ak splácate zariadenia, doplatíte len zostávajúci počet splátok.
Na základe žiadosti zo strany Účastníka je možné deaktivovať vyúčtovanie služby alebo tovaru tretej strany do 24 hodín. Detail pre jednotlivé služby nájdete v sekcii nižšie:
Deaktivácia služieb - platby cez SMS - je zabezpečovaná cez zákaznícku linku +421 949 949 949.
Deaktivácia služieb Apple sa realizuje cez https://support.apple.com/sk-sk/HT202039.
Deaktivácia služieb Google sa realizuje cez kontaktný formulár https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=sk&ref_topic=3364671.
Deaktivácia ďaľších mobilných aplikácii, ktoré sa uhrádzajú priamou platbou je umožnená cez zákaznícke linky partnerov (detail v podrobnom výpise).
Službu audiotexových volaní si môžete deaktivovať cez Zákaznícku linku O2, Moje O2 alebo v O2 aplikácii. V prípade, že si chcete zablokovať volania na konkrétne audiotexové čísla alebo číselné množiny, kontaktujte Zákaznícku linku O2.
Produkt O2 Poistka (Poistenie Zariadenia) je možné deaktivovať na O2 Predajni, Zákazníckej linke alebo v Zákazníckej zóne - Moje O2. Deaktivácia je okamžitá, pričom poistenie je platné do konca daného dňa.
Produkt O2 Cestovná poistka je možné deaktivovať na O2 Predajni, Zákazníckej linke, v Zákazníckej zóne - Moje O2 alebo v O2 aplikácií. Deaktivácia je okamžitá, pričom v prípade, že ste v zahraničí a máte poistenie zapnuté, bude Vám platné do konca daného dňa.
Predplatné služieb tretích strán (Max, Voyo, Netflix, Denník N, SME, atď.) môžete po uplynutí 30 dní od predplatenia alebo od poslednej zmeny, zrušiť v detaile služby v O2 aplikácii. Počas 30-dňového obdobia je možné zrušenie vopred naplánovať, prebehne však až po skončení tohto obdobia.
Štandardné ceny s informáciami o poskytovaných službách a všetkých cenových položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a servisných poplatkov, podrobnosti o uplatňovaných štandardných zľavách, osobitných a cielených systémoch taríf, ktorými sú tarify určené pre zdravotne postihnutých užívateľov, alebo pre užívateľov s osobitnými sociálnymi potrebami, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami, priame poplatky súvisiace s prenosom čísel alebo iných identifikátorov sú uvedené v Cenníku.
Štandardné zmluvné podmienky sú obsiahnuté vo Všeobecné
podmienky poskytovania verejných elektronických komunikačných služieb
prostredníctvom verejnej telefónnej siete spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o.
vydané v súlade so zákonom č. 452/2021 Z.z. o elektronických komunikáciách v
znení neskorších predpisov a podmienky poskytovania platobných služieb (ďalej
len „Všeobecné podmienky"). Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Zmluvu
možno ukončiť dohodou, výpoveďou, odstúpením od zmluvy, z dôvodov uvedených v zákone,
smrťou alebo zánikom účastníka alebo z dôvodov uvedených vo Všeobecných
podmienkach. Ukončenie zmluvy je bez poplatku. Prenos čísla je bez poplatku.
Reklamačný poriadok, vrátane podrobností o ponúkaných spôsoboch odškodnenia v prípade uznania reklamácie je obsiahnutý vo Všeobecných podmienkach. Bližšie informácie o možnostiach podania stažností a reklamácií nájdete na stránke https://www.o2.sk/podpora/centrum-podpory/ako-nakupovat/vratenie-tovaru.
K tiesňovým službám môžete na Slovensku ako aj v celej EÚ pristupovať prostredníctvom volania na jednotné európske číslo tiesňového volania 112. Na Slovensku môžete bezplatne volať aj na národné čísla tiesňového volania (150, 155 a 158) a zasielať SMS na číslo 112. Možnosť zasielanie SMS na číslo 112 sa nevzťahuje na cudzozemských účastníkov využívajúcich služby v mobilnej telefónnej sieti podniku. Taktiež môžete využívať systém eCall používaný vo vozidlách v celej EÚ, ktorý zabezpečuje automatické bezplatné volanie na tiesňovú linku 112 v prípade vážnej dopravnej nehody.
O alternatívnych spôsoboch prístupu k tiesňovým službám prostredníctvom tiesňovej komunikácie, ktorá je povinná v inej krajine EÚ, sa prosím informujte v danom navštívenom štáte.
Varovania verejnosti môžete na Slovensku prijímať prostredníctvom SMS správ, ktoré sa zasielajú na základe písomnej odôvodnenej žiadosti Ministerstva vnútra SR.
Informácie o prístupe k službám tiesňového volania sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a Cenníku.
Koncoví užívatelia so zdravotným postihnutím majú rovnocenný prístup k záchranným službám prostredníctvom tiesňovej komunikácie, aký majú ostatní koncoví užívatelia. Koncoví užívatelia so zdravotným postihnutím majú prístup k záchranným službám prostredníctvom SMS na jednotné európske číslo tiesňového volania 112. O2 Slovakia takýmto účastníkom automaticky, hlasovým volaním na IVR a bezplatne poskytuje v roamingu aj základné personalizované cenové informácie.
Ďalšie informácie pre účastníkov so zdravotným postihnutím sú uvedené v Cenníku.
Ako férový operátor pristupujeme k našim zákazníkom bez rozdielu, rovnaké výhody prinášame všetkým. Sme presvedčení, že naša ponuka je dostatočne atraktívna pre všetkých, čoho dôkazom je aj našich viac ako 1,6 milióna najspokojnejších zákazníkov na trhu. Zákazníkom so zdravotným postihnutím vychádzamev ústrety napríklad tak, že nespoplatňujeme hovory s našim zákazníckym centrom, dokonca majú k dispozícii linku kde zákazníkom predplatených služieb so ZŤP automat zdarma poskytne informáciu o spotrebe.V neposlednom rade považujeme za samozrejmosť, že všetky naše predajne sú dizajnované bezbariérovo.
Aktuálne kontaktné údaje na servisné služby poskytované spoločnosťou O2 Slovakia, s.r.o. nájdete na stránke https://www.o2.sk/kontakty.
Mechanizmy na urovnanie sporov sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Informácie o zmenách podmienok týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám alebo ich používania sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Informácie o postupoch uplatňovaných podnikom, zameraných na meranie a riadenie prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Informácie o službe prezentácie identifikácie volajúceho a o službe zamedzenia prezentácie identifikácie volajúceho podľa § 60 Zákona sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a Cenníku.
Informácie o práve účastníka podľa § 59 ods. 2 zákona o elektronických komunikáciách sú uvedené v čl. 4.1 vo Všeobecných podmienkach.
Spoločnosť O2 Slovakia používa v prípade neplatenia faktúr primerané a nediskriminačné postupy. Bližšie podrobnosti sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a Cenníku.
Bez poplatku podnik blokuje odchádzajúce volania, SMS alebo služby multimediálnych správ (MMS) na vybrané množiny čísel (množiny (0)900x xxxxxx, (0)97x xxxxxx, (0)98x xxxxxx).
Spoločnosť O2 Slovakia poskytuje bez poplatku základnú úroveň rozpísaných faktúr v elektronickej forme alebo bez poplatku v papierovej forme na základe voľby účastníka. Základná úroveň rozpísaných faktúr sa zasiela po dohode s účastníkom na emailovú adresu uvedenú účastníkom alebo inou elektronickou formou, ktorá umožňuje jej prijatie v akomkoľvek elektronickom formáte. Papierová formu základnej úrovne rozpísaných faktúr sa zasiela bezplatne na poštovú adresu uvedenú účastníkom. Základná úroveň rozpísaných faktúr umožní účastníkovi sledovať jeho výdavky a pravidelne overiť výšku podnikom účtovanej sumy za využívanie verejnej siete alebo verejnej služby. Povinnosť poskytovať účastníkovi základnú úroveň rozpísaných faktúr neplatí v prípade predplatených služieb. Základná úroveň rozpísaných faktúr nemusí zahŕňať volania na bezplatné čísla, vrátane tiesňových volaní.
O2 získalo v elektronickej aukcii Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (RÚ) licenciu na poskytovanie elektronických komunikačných služieb vo frekvenčných pásmach 3,5 GHz a 3,7 GHz. Výhody technológie môžu využívať zákazníci O2, stačí im k tomu koncové zariadenie podporujúce protokol LTE TDD (Long Term Evolution Time Division Duplex) na frekvencii 3,5 GHz alebo 3,7 GHz a SIM karta s podporou 4G LTE a s aktivovanou službou O2 Internet na doma alebo TVP15000 NOMAD. Prínosom technológie je aj garantovaná rýchlosť prenosu dát v oboch smeroch minimálne 15 Mbit/s so službou TVP15000 NOMAD. Zakúpiť zariadenia, aktivovať služby a získať bližšie informácie je možné na predajnom mieste O2 v Avion Shopping Park Bratislava.
Službu Internet na doma je možné využívať len so zariadením s podporou protokolu LTE TDD (Long Term Evolution Time Division Duplex) na frekvencii 3,5 GHz alebo 3,7 GHz a SIM kartou s podporou 4G LTE. S cieľom zabezpečenia kvality a dostupnosti poskytovaných služieb Účastníkom, zamedzenia negatívnych vplyvov na prevádzku siete, ktoré môžu viesť až k jej zahltenia, je pred použitím koncového zariadenia zabezpečujúceho pripojenie na internet prostredníctvom služby Internet na doma potrebné jeho odsúhlasenie Poskytovateľom. Poskytovateľ si vyhradzuje právo požadovať úpravu nastavení takéhoto koncového zariadenia. Poskytovateľ si zároveň vyhradzuje právo zamietnuť prístup prostredníctvom takéhoto koncového zariadenie v prípade, ak Účastník odmietne požadovanú úpravu nastavení, alebo ak požadovanú úpravu nastavení nie je možné realizovať, alebo v prípade odôvodeného rizika, že ani úprava nastavení neodstráni negatívny vplyv na prevádzku siete a jej kapacitu.
Spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o. so sídlom Einsteinova 24, 851 01 Bratislava, IČO: 35 848 863, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 27882/B (ďalej len „Zanikajúca spoločnosť“) sa na základe rozhodnutia jediného spoločníka sa Spoločnosť v súlade s ustanovením § 69 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej len „Obchodný zákonník“) rozdelí, v dôsledku čoho dôjde k zániku Zanikajúcej spoločnosti bez likvidácie. Imanie Zanikajúcej spoločnosti spolu s existujúcimi právami a záväzkami prejdú s účinnosťou od 01.06.2022 v súlade s Projektom rozdelenia na novozaložených právnych nástupcov Zanikajúcej spoločnosti, a to na spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o., ktorá bude zameraná na poskytovanie služieb pre zákazníkov a spoločnosť O2 Networks, s.r.o., ktorej hlavnou činnosťou bude správa a prevádzka sietí.
Údaje právnych nástupcov Zanikajúcej spoločnosti platné od 01.06.2022:
O2 Slovakia, s.r.o.
Fakturačná adresa:
Adresa pre doručovanie faktúr:
Elektronická adresa pre doručovanie faktúr: efaktury_sk@o2.cz
O2 Networks, s.r.o.
Fakturačná adresa a adresa pre doručovanie faktúry :
Ďalšie informácie k fakturácii:
Vzhľadom na uvedené rozdelenie spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o. si Vás dovoľujeme poprosiť o vystavenie faktúr za dodanie Vašich služieb a tovarov už s novými fakturačnými údajmi v prípade, ak dátum vystavenia faktúry je 1. jún 2022 alebo neskôr bez ohľadu na dátum vzniku zdaniteľného plnenia.
V prípade, že by ste potrebovali viac informácií ohľadne prechodu práv a povinností voči vašej spoločnosti, na tento účel Vám poslúži zverejnený projekt rozdelenia alebo sa prosím obráťte na vašu kontaktnú osobu v rámci O2 Slovakia, s.r.o. alebo O2 Networks, s.r.o., s ktorou bežne komunikujete ohľadne dodania vašich plnení.