Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
Digitálny operátor Radosť ti prináša nielen životnú múdrosť, ktorú
si môžeš nalepiť na chladničku, ale výrok „Vždy sa nájde dôvod na Radosť!“ je
zároveň aj leitmotívom jeho novej kampane.
Kampaň k novému programu Dátová Radosť, ktorý ponúka nekonečné dáta len za 15 €, sa nesie v radostnom duchu a neporazia ho ani neradostné situácie. “Naopak, vnášame do nich situačné zvraty, aby priniesli ešte unikátnejší, farebnejší a radostnejší zážitok všetkým zúčastneným,” približuje Štefan Póša, Senior Brand Specialist for Confetti & Other Fun Communications Radosti.
Kreatívny koncept pripravila agentúra Free Andy, ktorá si v jednom
zo spotov dokonca aj zahrala, respektíve zatancovala. O radostný pocit a
produkciu sa postarali Hitchhikeri, celé to s úsmevom režíroval Honza Švejkar a
vizuály nafotil Matúš Bence.
Jeden deň, dva spoty, tri lokácie, štyri-dsať kostýmov (približne)
aj pieskové duny a slovenské kaktusy (borovice). Celú prípravu kampane zhodnotil
kreatívny riaditeľ Juraj Bartoš popri vytriasaní piesku z tenisky slovami
klasika: “Ďalšia Radosť vo mne.”
Spoty ti spravia radosť tu: SVADBA a KONCERT
Vizitka
kampane:
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová, Štefan Póša
Creative
director: Juraj Bartoš
Stratég:
Jiří Korpa-Ondo, Emil Myjavec
Copywriter:
Marek Surovec, Tereza Kopecká, Tomi Slobodník, Adam Jánoš
Art director:
Michal Hazior, Jakub Reken
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Executive producer: Ivan Hulík
Line producer:
Filip Fleischer
Production
manager: Anička Javorská
Režisér:
Jan Švejkar
DOP.:
Radim Strelka
Fotograf:
Matúš Bence
Architekt:
Tomas Bukacek
Hudba: Oliver
Fillner
Grading:
UPP
Post
produkcia: Ekran
Account
director: Anh Doan
Account manager: Ivana Šramatá