Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
V najnovšej kampani operátora O2 sa do popredia dostáva hudobná aplikácia Tidal, ktorá je od novembra súčasťou O2 SMART Paušálov.
Zákazníci O2 si od novembra môžu do svojich SMART Paušálov vybrať medzi inými aj hudobnú streamovaciu službu Tidal.
Tidal obsahuje najväčší výber hudby zo všetkých hudobných aplikácií, live koncerty, ale aj možnosť prenosu playlistov. Veľkou výhodou je, že predplatné naň, ako aj 10 GB dát navyše na jeho použitie, sú už zahrnuté v samotnej cene paušálu a takto môže mať zákazník obľúbenú hudbu stále pri sebe v mobilnom zariadení.
Túto blízkosť hudby ukazuje aj aktuálny TV spot, ktorý má premiéru v pondelok 10.2. Headline kampane „Vystúpia na požiadanie“ je prítomný už aj v prvých sekundách spotu, kedy skupina Korben Dallas začne hrať na pokyn niekoho neznámeho.
„Keďže Tidal je služba špecifická tým, že ju vytvorili samotní umelci, veľmi sa nám páčil nápad odkomunikovať ju práve cez konkrétnych slovenských umelcov, ktorí sú takto poslucháčom „vždy blízko“. Myslím, že sa nám podarilo zoskupiť zaujímavú zostavu umelcov naprieč hudobnými žánrami a oslovíme tak čo najviac milovníkov hudby,“hovorí Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia.
Scéna sa mení prostredníctvom swajpov, ktoré predstavujú „obsah“ Tidalu, pričom sa v ňom vystriedajú speváčka Emma Drobná či raper Strapo.
V závere vidíme, že scény menili Luddo s Moyou, ktorí vo svete ľudí tentokrát objavujú hudbu, do ktorej sú tak ponorení, že si ani nevšimnú, že jeden ich obľúbenec prejde okolo nich.
Kampaň štartuje 10.2. a bude prítomná v TV, rádiu, OOH, printe a online. Na kampani spolupracovala aj partia kaskadérov zo spoločnosti Slovak Action Company, ktorá dlhodobo spolupracuje pri filmovej a seriálovej tvorbe na domácich aj medzinárodných projektoch.
Spot si môžete pozrieť tu:https://youtu.be/PXR0T1rcVfY
VIZITKA KAMPANE:
Produkcia: Alien studio a Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Klient: Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Michal Hazior
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Jana Andrejčíková, Ejmi Baranová
V spolupráci s Triad Advertising:
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký, Zuzana Tvarošková, Juraj Stehlík
Art director: Marek Barančík, Tomáš Pospíchal
Social media brand manager: Mária Hadzimová, Simona Benetinová
Account manager: Zuzana Bosmanová