Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
Koncom septembra na slovenský telekomunikačný trh vstúpil tvoj digitálny operátor, Radosť. Radostný kreatívny koncept pramení z toho, že život je jednoduchý, bezstarostný a farebný, rovnako ako Radosť. „Veríme, že skutočná ľudská radosť pramení z pocitu bezstarostnosti a jednoduchosti. Taká by mala byť aj úloha technológií, prinášať ľuďom do života jasný úžitok, pomôcť im prežívať plnšie zážitky, mať krajšie spomienky a nedávať im zbytočné obmedzenia, neoberať ich o čas či pozornosť,“hovorí o vízii brandu Lucia Petrášová, Head of Confetti & Other Fun Communications Radosti. Okrem jednoduchosti a výhodnosti je Radosť aj plne digitálna. Celý operátor je totiž dostupný v appke v telefóne a platby za ňu sú možné len cez platobnú kartu. Radostná emócia je aj hlavnou líniou kreatívneho konceptu, ktorého základom je remake pôvodnej piesne „Zahoď starosti“. „V spotoch je východiskom z viditeľne otravnej situácie aktivácia Radosti, ktorá vyústi do optimistického riešenia. Atmosféra spotov je veselá, optimistická, farebná, s výbuchmi konfiet na obraze,“ dodáva Lucka. Kampaň štartuje v ATL v piatok 25.9. a doplnená bude o rádio, OOH a online. Súčasťou media mixu digitálneho operátora print prirodzene nie je😊 Spot vám spraví radosť tu:https://youtu.be/IrES47Wkns4 Vizitka kampane: Produkcia:
Alien studio a Hitchhiker Films |