Pre médiá

Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.

Radosť je na Slovensku, zahoď preto starosti a aktivuj SIMku Radosti

pdf
Tlačová správa

Stiahnuť ako PDF súbor

24  |  September  |  2020
Bratislava

Koncom septembra na slovenský telekomunikačný trh vstúpil tvoj digitálny operátor, Radosť. Radostný kreatívny koncept pramení z toho, že život je jednoduchý, bezstarostný a farebný, rovnako ako Radosť.

Veríme, že skutočná ľudská radosť pramení z pocitu bezstarostnosti a jednoduchosti. Taká by mala byť aj úloha technológií, prinášať ľuďom do života jasný úžitok, pomôcť im prežívať plnšie zážitky, mať krajšie spomienky a nedávať im zbytočné obmedzenia, neoberať ich o čas či pozornosť,“hovorí o vízii brandu Lucia Petrášová, Head of Confetti & Other Fun Communications Radosti.

Okrem jednoduchosti a výhodnosti je Radosť aj plne digitálna. Celý operátor je totiž dostupný v appke v telefóne a platby za ňu sú možné len cez platobnú kartu.

Radostná emócia je aj hlavnou líniou kreatívneho konceptu, ktorého základom je remake pôvodnej piesne „Zahoď starosti“.

„V spotoch je východiskom z viditeľne otravnej situácie aktivácia Radosti, ktorá vyústi do optimistického riešenia. Atmosféra spotov je veselá, optimistická, farebná, s výbuchmi konfiet na obraze,“ dodáva Lucka.

Kampaň štartuje v ATL v piatok 25.9. a doplnená bude o rádio, OOH a online. Súčasťou media mixu digitálneho operátora print prirodzene nie je😊

Spot vám spraví radosť tu:https://youtu.be/IrES47Wkns4

Vizitka kampane:

Produkcia: Alien studio a Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Juraj Pobjecký, Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Michal Hazior
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Account manager: Katarína Arbe, Ivana Imreová, Michaela Ostricová