Pre médiá

Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.

Odteraz si zákazník vie kúpiť paušál jednoducho aj cez aplikáciu. O2 zdigitalizovalo proces nákupu a aktivácie paušálu

pdf
Tlačová správa

Stiahnuť ako PDF súbor

16  |  Apríl  |  2024
Bratislava

· Zákazníci O2 si môžu nový paušál kúpiť pohodlne z domu prostredníctvom O2 aplikácie.

· Vyplnenie objednávky online trvá len pár minút.

· Zákazníkovi následne príde nová SIM karta poštou alebo kuriérom.

Zákazníci O2 si s mobilným telefónom v ruke vybavia kúpu nového paušálu odkiaľkoľvek. Stačí im na to O2 aplikácia.

„Tak ako si dnes človek dokáže pohodlne založiť účet v banke online, tak aj kúpu nášho paušálu vybaví z pohodlia svojho domova. Navyše z dát vidíme, že zákazníci si za posledné obdobie veľmi obľúbili našu aplikáciu a pravidelne ju využívajú. Aj preto sme presvedčení, že funkcia digitálneho nákupu O2 Paušálu v O2 aplikácii má veľký potenciál a bude o ňu záujem, pretože zjednodušuje ľuďom život,“ priblížila Stanislava Jancurová, Product Ownerka pre Digitálne inovácie v O2.

Zákazník si po nainštalovaní O2 aplikácie môže zvoliť možnosť objednať nový paušál online. Prvým krokom je vypísanie kontaktných údajov a následne si vyberá z ponuky O2 paušálov, ktoré aplikácia prehľadne zobrazuje. Po overení emailovej adresy prejde kontrolou, kde ho aplikácia vyzve, aby zadal údaje z občianskeho preukazu a odfotil si svoju tvár, ktorú následne systém porovná s jeho ID. Zákazník si potom vyberie spôsob platby a spôsob doručenia SIM karty, zvoliť si môže doručenie poštou alebo kuriérom. Následne pokračuje do sekcie podpisu zmluvy, kde nájde všetky povinné a nepovinné dokumenty vrátane budúcej zmluvy. Zákazník podpíše zmluvu elektronicky stlačením jedného tlačidla. Potom čaká na doručenie novej SIM karty a posledným krokom je jej aktivácia v mobilnej aplikácii, s čím mu pomôže prehľadný návod od operátora.

„Digitalizácia je pre nás v O2 priorita, a preto v budúcnosti plánujeme rozširovať digitálne služby o ďalšie novinky, ktoré našim zákazníkom zjednodušia život. Naším cieľom je byť najodporúčanejším parťákom pre digitálne služby,“dodala Jancurová.

O2 aktuálne ponúka zákazníkom tretiu generáciu O2 Paušálu, ktorá sa vyznačuje jednoduchosťou. O2 prinieslo ako prvý a jediný operátor Netflix v cene paušálu. Veľkej obľube sa tiež teší služba Cashback, ktorá zákazníkom s neobmedzeným paušálom vracia peniaze za nevyužité dáta – a vďaka tomu zákazník nemusí mať zlý pocit, že mu zbytočne prepadli. Takmer rok už funguje vernostný program O2 Prekvapenia. Ten ponúka zákazníkom každý týždeň v aplikácii nové O2 Prekvapenia, čiže rôzne zľavy u partnerov. Aj čísla ukazujú, že o tento vernostný program je záujem, pretože od mája 2023, kedy program začal fungovať, bolo zotretých už viac ako 3,5 milióna prekvapení.