Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
O2 vo februári upraví výšku Digitálneho bonusu, ktorým si digitálni zákazníci môžu znižovať svoje faktúry, na novú úroveň vo výške 1 eura. Dôvodom takejto zmeny je pokračujúci rast cien v ekonomike SR, ako aj avizovaný skokový rast nákladov na energie, ktoré sú nevyhnutné na prevádzku mobilných sietí. O2 v tomto momente ponúka svoje mobilné služby na sieťach 2G, 3G, 4G LTE a 5G ako aj fixné pripojenie domácností internetom pri použití technológie LTE TDD.
„Zákazníci O2 si od leta 2020 mohli znižovať výšku svojich faktúr o 2 eurá bez ohľadu na to, v akej cenovej hladine svoje služby využívali. K takémuto zníženiu faktúr slúži Digitálny bonus, ktorý zákazníkov motivoval k digitálnemu správaniu. Sme nesmierne radi, že sme aj takouto formou odmeny posilnili vnímanie výhod ekologického správania u našich zákazníkov a tiež poukázali na výhody digitálnej doby, v ktorej už nie sme nútení vytvárať z našich domovov sklady cenníkov, či účtovných dokladov. Týmto krokom sme tiež ako firma ušetrili množstvo papiera, ktoré sme si so zákazníkmi pravidelne vymieňali. Zároveň si však uvedomujeme, že výhody digitálnosti spojené s ušetrením jednej zložky nákladov nemôžu plne nahradiť rast cien tovarov a služieb na Slovensku, ktorého sme za posledné roky svedkami. Ten sa odráža napríklad aj v dramatickom náraste cien energií, ktoré sú nevyhnutné pre fungovanie mobilných sietí a tvoria významnú časť nákladov operátora. Na to, aby sme mohli nielen zachovať kvalitu poskytovaných služieb, ale aj ich ďalší kvalitatívny vývoj, museli sme výšku Digitálneho bonusu znížiť. Tou dobrou správou je, že zákazníkov budeme aj naďalej motivovať k digitálnemu a ekologickému správaniu a Digitálny bonus sme sa rozhodli aj naďalej zachovať,“ uviedol generálny riaditeľ O2 Igor Tóth.
Digitálny bonus po novom
Aj naďalej platí, že Digitálny bonus budú môcť využiť všetci zákazníci, ktorí budú spĺňať 3 predpoklady digitálneho správania: 1. aktivujú si elektronickú, čiže digitálnu formu faktúry (bez jej zasielania poštou v papierovej podobe), 2. budú faktúry uhrádzať digitálne z pohodlia domova (či už pravidelným inkasom, bankovým prevodom alebo cez aplikáciu a web Moje O2) a po 3. si aktivujú Digitálny box, teda schránku všetkých užitočných dokumentov po ruke v aplikácii Moje O2 alebo vo webovej verzii Moje O2. Aktivácia a využívanie Digitálnej faktúry a Digitálneho boxu sú samozrejme bezplatné ako aj digitálny spôsob platby faktúr. Úprava výšky Digitálneho bonusu sa prejaví postupne podľa toho aké má zákazník zúčtovacie obdobie, najskôr však v zúčtovacom období od 22. februára, pričom zákazníci zaznamenajú rozdiel vo faktúrach prichádzajúcich koncom marca a v priebehu apríla.