Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
O2 si z 10. ročníka odovzdávania cien PROKOP 2019 za najlepšie PR projekty odnieslo dve prvé miesta. Ocenenie každoročne udeľuje Asociácia PR agentúr Slovenska.
Zlatým Prokopom bol operátor ocenený v kategórii B2B (Business to Business), a to za svoj projekt Pripravte sa na eKasu.
O2 ako jeden z dodávateľov zariadení eKasa stál pred neľahkou úlohou. Z nováčika na nepoznanom trhu tradičných dodávateľov elektronických pokladníc sa koncom roka stal relevantný hráč s vybudovaným imidžom experta. Prostredníctvom intenzívnej PR a online kampane podnikateľov učil, že eKasa nemusí byť len strašiakom, ale aj nástrojom na zlepšenie podnikania.
Prvé miesto O2 obsadilo aj v kategórii B2C (Business to Consumer PR) za kampaň Nebuď pirát, ktorá vznikla v rámci spolupráce s agentúrami Elite Solutions, Seesame a Zenith Media.
Pri projekte O2 vychádzalo z faktu, že používanie smartfónu za volantom môže mať fatálne následky. Z tohto dôvodu sa ako prvý operátor rozhodol zakročiť proti mobilovaniu počas jazdy. Mladých vodičov oslovili kampaňou, do ktorej sa zapojilo 20 top influencerov na čele so Sajfom, ktorého počas streamovania chytili policajti. To spustilo lavínu reakcií a z používania telefónu za volantom sa stala hlavná téma sociálnych médií aj bulváru. Kampaň zasiahla až 60 % mladých vodičov a viedla k medziročnému poklesu používania mobilu za volantom.
PR osobnosťou roka 2019 sa stala Tereza Molnár, šéfka komunikácie a hovorkyňa O2 Slovakia.
„Úprimne sa všetkým oceneniam získaným na tohtoročných Prokopoch tešíme. Aj keď v prvom rade naše projekty robíme preto, lebo v nich vidíme zmysel a prínos, samozrejme tieto ocenenia nám dávajú pocit zadosťučinenia a tiež pozitívnej motivácie do budúcich PR projektov,“ hovorí Tereza Molnár.