Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
Spoločnosť O2 prináša s novou
generáciou O2 Paušálov aj nový kreatívny koncept s názvom Magic Moments,
ktorý je súčasťou novej stratégie „Pretože nám záleží“. Hlavnou novinkou konceptu
je, že sa 3D charaktery menia za reálnych ľudí. Koncept kreatívne zastrešila a zrealizovala
agentúra TRIAD.
„Pôvodnú ponuku paušálov sme zjednodušili na tri nové O2 paušály: Základný, Pohodový a Bezstarostný. Pri tvorbe nového produktového portfólia sme dali vo výraznej miere na preferencie našich zákazníkov a vytvorili sme Bezstarostný O2 Paušál, ktorý každý mesiac vráti ľuďom peniaze za neminuté dáta,“ vysvetľuje Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky O2.
O2 spolu
so zjednodušením svojho portfólia a so zmenou kreatívneho konceptu predstavila
aj novú stratégiu, ktorá sa bude prelínať všetkými službami, ktoré operátor
poskytuje.
„Spolu
s novým konceptom predstavujeme aj našu novú stratégiu „Pretože nám záleží“,
ktorý vnímame ako podpísanie našej dlhodobej filozofie a zmýšľania. Sme
firma a značka, ktorej úprimne záleží na svojich zákazníkoch, zamestnancoch a
spoločnosti, v ktorej žijeme. Dôkazom sú roky menenia telekomunikačného trhu,
ale aj silné hodnotové iniciatívy značky,“ dopĺňa Lucia Petrášová.
Nová
ponuka bude komunikovaná v novom kreatívnom koncepte
O2 sa
po dvoch rokoch lúči so psíkom Maxom, ktorého tentokrát nenahradí nový 3D
charakter, ale reálni ľudia. Nový koncept nesie názov Magic Moments a zobrazuje
rôznych ľudí v rôznych situáciách, ktoré vyrieši mágia.
„Nie, nie
je to Harry Potter ani nič podobné. Je to mágia, ktorú dokáže urobiť iba
technológia. Pri
tvorbe nového konceptu sme sa inšpirovali výrokom Artura Clarka, že každá
dostatočne vyspelá technológia je na nerozoznanie od mágie. Veď koniec koncov,
všetci teraz žasneme nad tým, čo dokážu nástroje umelej inteligencie. Ale
netreba ísť tak ďaleko. Pre niektorých ľudí, je mágia AR filter na Tiktoku,
lebo vďaka nemu sa môžem zmeniť na svojho obľúbeného herca. Pre iných je to aj
taký robotický vysávač, vďaka ktorému nemusíme pohnúť ani prstom a máme
upratané. A pre niekoho je mágia aj obyčajný videohovor, vďaka ktorému sa
vieme vidieť s niekým, kto je na druhej strane zemegule. Technológie
dokážu robiť zázraky a o tom je náš nový koncept.“ vysvetľuje Matúš
Hliboký, kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD.
V novom
spote vystupuje dvojica otec a jeho malá dcérka, ktorá dokáže ovládať
mesiac tak jednoducho, akoby to bol smartfón. Produkciu zastrešila agentúra
Hitchhiker Films a spot režíroval Ľuboš Vacke. O špeciálne
efekty sa už tradične postaralo ALIEN Studio. V reklame je
použitá pieseň od kapely Queen – It’s a kind of magic v špeciálnom
aranžmáne od Viktora Hazarda.
Pozrite
si novú TV reklamu Jediný paušál, ktorý vám vráti peniaze za neminuté dáta - YouTube
Vizitka
kampane:
Produkcia:
Hitchhiker Films, ALIEN Studio
Réžia:
Ľuboš Vacke
Klient:
O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Hudba:
Fat Music, Viktor Hazard
Agentúra:
TRIAD
Chief
Creative Officer: Vlado Kurek
Creative
Director: Matúš Hliboký
Strategy
Director: Martin Woska
Strategist:
Michaela Martonová
Account
Director: Katarína Poláková
Head
of Art: Peter Baslík,
Art Director: Michal Mazan
Copywriter: Matúš Hliboký, Vlado Kurek, Zuzana Martiniaková