Pre médiá

Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.

O2 má 15 rokov, štyri psy a jednu novú kampaň

pdf
Tlačová správa

Stiahnuť ako PDF súbor

15  |  Február  |  2022
Bratislava

O2 oslavuje v týchto dňoch 15. narodeniny, a to je nielen ideálna príležitosť pripomenúť si, čo všetko za ten čas spoločnosť na telekomunikačnom trhu dosiahla, ale aj šanca priniesť opäť niečo nové. Okrem narodeninových darčekov nielen pre svojich zákazníkov predstavuje O2 aj novú kampaň, ktorú kreatívne pripravila agentúra Free Andy a jej hlavným hrdinom je neobyčajná doga Max.

 

„Celých pätnásť rokov sme prinášali veľké veci pre jednoduchší život našich zákazníkov. A plánujeme v tom pokračovať aj ďalej,“ hovorí Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky. „Aby to ľudia spolu s nami mohli osláviť, pridávame svojim zákazníkom 15 GB extra dát navyše a pre celé Slovensko sme pripravili špeciálny darček v podobe služby VOYO na 3 mesiace bezplatne, čo predstavuje hodnotu až 17,97 EUR,“ pokračuje Lucia. 

 

V novom spote sa objavuje doga Max, brázdiaca ulice, parky a záhrady, len aby priniesla niečo veľké.

 

„Max je tak trochu večne prerastené šteňa. Obrazne aj doslova, ako určite zistí každý, kto si spot pozrie. Vie podať labku, sadnúť si, bežať pätnásť rokov za jedným frisbee a na povel aj rozpráva,“ približuje Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Free Andy a duchovný majiteľ tejto dogy.


Max v spote ešte ako šteňa vybehne za plot hľadať hodené frisbee, pričom postupne rastie a získava skúsenosti, až sa nakoniec vracia ako dospelý, rozprávajúci pes. „Maxova životná púť prezentuje dôležité hodnoty a míľniky O2, ktoré sa pre značku za tých pätnásť rokov stali charakteristickými,“ dopĺňa Juraj Bartoš.

 

Fyzicky sa do Maxovej kože vžili až štyri psy. Maras, Mabel, Murcia a Magno, ktoré po slovensky nevedeli ani haf, takže Maxovi dal hlas až Ivo Gogál. Produkciu spotu mala na starosti agentúra Hitchhiker v spolupráci s lisabonskou produkciou Zoom Films. Samotný spot si režisérsky strihol Roman Valent a natočil kameraman Jan Prahl. O Maxov facelift sa postaralo 3D štúdio Alien, ktoré z neho urobilo človeka. Teda takmer. Technicky sa vzhľadom na náročnú a nevyspytateľnú prácu so živými psami točilo na 40 frameov, čo je veľmi netypický formát. Kto chce, môže si spot pozrieť aj v dokonalom 4K rozlíšení, vďaka čomu dokáže spočítať Maxovi aj tie najmenšie škvrnky na srsti.

 

Ak chcete vidieť Maxove veľké momenty, pozrite si nový spot tu: https://youtu.be/IhO1eg5G79Q

Kampaň štartuje 15.2. a potrvá do konca apríla 2022. Prebiehať bude v TV, rádiu, OOH, printe a online.

 

Vizitka kampane:

Produkcia: Hitchhiker Films, Zoom Films, ALIEN Studio
Réžia: Roman Valent
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Hudba: Fat Music, Viktor Hazard
Agentúra: Free Andy
Creative Director: Juraj Bartoš
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Veronika Zacharová
Strategic Planner: Jiří Korpa Ondo, Emil Myjavec
Art Director: Michal Hazior, Jakub Reken
Copywriter: Juraj Bartoš, Marek Surovec, Adam Jánoš, Tomáš Slobodník