Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
O2 oslavuje v týchto dňoch 15.
narodeniny, a to je nielen ideálna príležitosť pripomenúť si, čo všetko za ten
čas spoločnosť na telekomunikačnom trhu dosiahla, ale aj šanca priniesť opäť
niečo nové. Okrem narodeninových darčekov nielen pre svojich zákazníkov predstavuje
O2 aj novú kampaň, ktorú kreatívne pripravila agentúra Free Andy a jej hlavným
hrdinom je neobyčajná doga Max.
„Celých pätnásť rokov sme prinášali
veľké veci pre jednoduchší život našich zákazníkov. A plánujeme v tom
pokračovať aj ďalej,“
hovorí Lucia Petrášová, riaditeľka
komunikácie a značky. „Aby to ľudia spolu s nami mohli osláviť,
pridávame svojim zákazníkom 15 GB extra dát navyše a pre celé Slovensko sme
pripravili špeciálny darček v podobe služby VOYO na 3 mesiace bezplatne, čo
predstavuje hodnotu až 17,97 EUR,“ pokračuje Lucia.
V novom spote
sa objavuje doga Max, brázdiaca ulice, parky a záhrady, len aby priniesla niečo
veľké.
„Max
je tak trochu večne prerastené šteňa. Obrazne aj doslova, ako určite zistí každý,
kto si spot pozrie. Vie podať labku, sadnúť si, bežať pätnásť rokov za jedným
frisbee a na povel aj rozpráva,“ približuje Juraj Bartoš, kreatívny
riaditeľ Free Andy a duchovný majiteľ tejto dogy.
Max v spote ešte ako šteňa vybehne za plot hľadať hodené frisbee, pričom
postupne rastie a získava skúsenosti, až sa nakoniec vracia ako dospelý,
rozprávajúci pes. „Maxova životná púť
prezentuje dôležité hodnoty a míľniky O2, ktoré sa pre značku za tých pätnásť
rokov stali charakteristickými,“ dopĺňa Juraj Bartoš.
Fyzicky sa do Maxovej kože vžili až
štyri psy. Maras, Mabel, Murcia a Magno, ktoré po slovensky nevedeli ani haf,
takže Maxovi dal hlas až Ivo Gogál. Produkciu
spotu mala na starosti agentúra Hitchhiker v spolupráci s lisabonskou
produkciou Zoom Films. Samotný spot si režisérsky strihol Roman Valent a
natočil kameraman Jan Prahl. O Maxov facelift sa postaralo 3D
štúdio Alien, ktoré z neho urobilo človeka. Teda takmer. Technicky sa
vzhľadom na náročnú a nevyspytateľnú prácu so živými psami točilo na 40
frameov, čo je veľmi netypický formát. Kto chce, môže si spot pozrieť aj v
dokonalom 4K rozlíšení, vďaka čomu dokáže spočítať Maxovi aj tie najmenšie
škvrnky na srsti.
Ak
chcete vidieť Maxove veľké momenty, pozrite si nový spot tu: https://youtu.be/IhO1eg5G79Q
Kampaň štartuje
15.2. a potrvá do konca apríla 2022. Prebiehať bude v TV, rádiu, OOH,
printe a online.
Vizitka kampane:
Produkcia: Hitchhiker Films, Zoom Films, ALIEN
Studio
Réžia: Roman
Valent
Klient: O2,
Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Hudba: Fat
Music, Viktor Hazard
Agentúra: Free
Andy
Creative Director: Juraj
Bartoš
Account Director: Anh
Doan
Account Manager: Veronika
Zacharová
Strategic Planner: Jiří
Korpa Ondo, Emil Myjavec
Art Director: Michal
Hazior, Jakub Reken
Copywriter: Juraj
Bartoš, Marek Surovec, Adam Jánoš, Tomáš Slobodník