Pre médiá

Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.

Nebuď pirát od O2 ocenila aj celosvetová PR komunita v súťaži SABRE Awards

pdf
Tlačová správa

Stiahnuť ako PDF súbor

2  |  July  |  2020
Bratislava

O2 Slovakia získalo prestížne celosvetové PR ocenenie SABRE Awards v kategórii Telekomunikácie za kampaň Nebuď pirát, v rámci ktorej operátor poukazuje na nebezpečenstvo používania mobilných telefónov za volantom a mladých vodičov zároveň motivuje k ich zodpovednému využívaniu.

Za kampaňou, ktorá odštartovala v roku 2019 a bolo do nej zaangažovaných mnoho influencerov a známych osobností s vplyvom na mladých ľudí, stoja agentúry Elite Solutions, Seesame a Zenith Media.

„Sme veľmi radi, že experti na PR ocenili našu kampaň a jej dopady nielen na regionálnej, ale aj na celosvetovej úrovni. Znamená to, že našu kampaň si všimli aj v zahraničí, za čo by sme radi poďakovali aj agentúram Elite Solutions, Seesame a Zenith Media, ktorí s nami na nej spolupracovali. Aj vďaka nim sa podarilo kampaňou zasiahnuť až 60 % mladých vodičov a prispieť tak k medziročnému poklesu používania mobilu za volantom. Práve výsledky sú tým, kvôli čomu sme sa do takéhoto projektu pustili, aj keď nemôžeme poprieť, že práve takéto ocenenia nám dodávajú ešte väčšiu dávku dobrého pocitu,“hovorí Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia.

Ocenenia SABRE Awards, ktoré sa mali tento rok odovzdávať v Paríži, boli zrušené z dôvodu pandémie spôsobenej koronavírusom. Vyhlasovanie víťazov prebehlo preto online prostredníctvom sociálnych sietí.