Pre médiá

Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.

Luddo a Moya už rozbaľujú doma darčeky

pdf
Tlačová správa

Stiahnuť ako PDF súbor

9  |  November  |  2020
Bratislava

Vianoce sa blížia, a O2 ponúka extra vianočný bonus na zariadenie až do výšky 240 EUR pre nových aj existujúcich zákazníkov O2 SMART Paušálu, a to na tri vybrané zariadenia.

Robotický vysávač Xiaomi, Smart TV Samsung, či tablet Lenovo budú hitom tohtoročných Vianoc.

„Získať tieto zariadenia teraz môže každý, tak aj naše roboty Luddo a Moya si ich zadovážili. Tieto vianočné darčeky prídu doslova samy a vy im neodoláte. Stačí ich len pustiť dnu, podobne ako to urobia Luddo a Moya v samotnom spote,“ hovorí Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2.

Kampaň je zložená z troch spotov, pričom každý je venovaný inému hrdinovi Vianoc v O2, či už je to vysávač, telka alebo tablet. Spot vykresľuje dokonalú vianočnú atmosféru a je doprevádzaný hitom skupiny Chicago „If you leave me now“.

„V kreatívnom koncepte využívame aj metaforu s domácimi miláčikmi, ktoré pre Ludda a Moyu predstavujú nerozlučných parťákov,“ dodáva Petrášová.

„Stáli sme pred výzvou nájsť v (na prvý pohľad) „chladnej“ propozícii silnú vianočnú emóciu. Trúfam si povedať, že výsledok musí roztopiť aj srdce, ehm, robota,“ hovorí kreatívny riaditeľ agentúry Oliver, Juraj Bartoš. Kľúčom bolo podľa Bartoša štylizovať robotický vysávač, televíziu a tablet z vianočnej ponuky operátora, do polohy domácich miláčikov.

Kampaň štartuje 10.11. a bude prítomná v TV, rádiu, OOH, printe a online.

Nalaďte sa na vianočnú atmosféru a pozrite si náš spot tu: https://youtu.be/gXi8ILZfhLs

Unboxing video s Jánom Gorduličom si môžete pozrieť tu: https://youtu.be/diYxLqk-QhM

Viac o programe BUDDY sa dozviete na: https://tvojbuddy.sk/

Vizitka kampane:

Produkcia: Alien studio
Réžia: Dano Dekan
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Ďuro Bartoš
Strategic planner: Juraj Pobjecký, Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Michal Hazior
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Account manager: Katarína Arbe, Ivana Imreová, Michaela Ostricová