Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
Férová Nadácia O2 a Nadácia Televízie Markíza pripravili
tento rok spoločnú aktivitu – Druhá
šanca pre mobil, ktorou chcú počas vianočného obdobia pomôcť tým, ktorí to
najviac potrebujú. Spolu s O2 zbierajú
nepotrebné telefóny a celú vyzbieranú sumu venujú darcovskej platforme ďakujeme.sk, ktorá tieto financie prerozdelí
deťom a rodinám v núdzi. Tieto fakty boli zasadené aj do novej kampane
s názvom Druhá šanca pre mobil, ktorú kreatívne pripravila agentúra Free
Andy, pričom výrobu TV spotu zastrešila
Televízia Markíza.
„Férová Nadácia O2 sa dlhodobo hlási k hodnotám, ako je sloboda, rovnosť a predovšetkým ľudskosť. Nezabúdame tak na ľudí, ktorí potrebujú akúkoľvek formu pomoci a o to viac v tejto zložitej dobe. Veríme, že nám zákazníci pomôžu vyzbierať hodnotu, ktorá uľahčí rodinám v núdzi počas sviatočných dní ich náročnú životnú situáciu,“ uviedla Lucia Petrášová, členka Správnej rady Férovej Nadácie O2.
Cieľom aktivity je vyzbierať čo najviac zariadení v čo najvyššej hodnote a preto nadácie hneď v úvode zberu darovali platforme ďakujeme.sk sumu 5 tisíc eur. Akcia má nielen dobročinný, ale aj ekologický rozmer v rámci ktorého budú vyzbierané telefóny s nulovou hodnotou ekologicky zrecyklované, prípadne sa pre ne nájde ďalšie užitočné využitie.
„Som veľmi rád, že je Nadácia Markíza súčasťou tejto výnimočnej aktivity a verím, že spoločne dokážeme pomôcť čo najväčšiemu počtu rodín s deťmi, ktoré sa ocitli v núdzi. Zároveň je tento projekt vďaka svojmu ekologickému rozmeru plne v súlade s našou iniciatívou Green Markíza. Každý, kto sa do neho zapojí, tak pomôže hneď dvakrát - tým, ktorí to najviac potrebujú, a zároveň prispeje k ochrane našej planéty,“ povedal Michal Borec, člen Správnej rady Nadácie Televízie Markíza.
Spot Druhá šanca
pre mobil je ľudský a dramatický zároveň. Príbehu dominuje reálna mama s deťmi
v núdzi s ich trápeniami a emóciami, v kontraste s rodinou,
ktorá nedostatok nepociťuje. Kľúčový moment prichádza vo chvíli, keď odrazu v komode
„ožije“ a začne vyzváňať zabudnutý, nepoužívaný telefón. Ten je zároveň symbolom,
že darovanie takéhoto nepotrebného mobilu môže práve prepotrebne pomôcť rodine,
ktorá sa ocitla v neľahkej životnej situácii.
Nový
spot si môžete pozrieť na https://youtu.be/JyoURpR2u3w.
Druhú
šancu mobilu môžete dať a viac informácií získať na www.druhasancapremobil.sk.
Aktivita
bude okrem TV spotu a relácií v TV Markíza podporená aj v outdoore
a na sociálnych sieťach.
Vizitka
kampane:
Kampaň: Druhá šanca pre mobil
Klient: Férová Nadácia O2, Nadácia Televízie Markíza
Agentúra: Free Andy
Creative Director: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník
Strategy: Emil Myjavec
Copywriter: Eva Myjavcová, Adam Jánoš
Art Director: Viktória Babjaková, Jakub Reken
Photography: Terézia Kopecká, Kristína
Močková
Account Director: Anh Doan
Account: Ivana Šramatá
Výroba spotu:
Centrum marketingu, oddelenie kreatívy
Televízie Markíza
Creative Director: Jana Vavreková
Graphic Design, Grading: Branislav
Pavlovič
Réžia: Peter Czikrai
Kamera: Ivan Chlpik
Executive
Producer: Martin Hudec