Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
Zákazníci O2 majú vo svojich SMART paušáloch okrem neobmedzených SMS, MMS, hovorov a štedrej nádielky dát aj možnosť zvoliť si predplatné na prémiové aplikácie ako napríklad HBO Go, Tidal, O2 TV, SME, Denník N, či Refresher, pričom najnovšími prírastkami sú VOYO, Aktuality.sk a .tyzden.
Zákazníci majú prémiový obsah už v cene paušálu, spolu s 10 GB dát navyše na vybrané aplikácie, ktoré si môžu každý mesiac meniť. Zákazník teda každý mesiac ušetrí za predplatné a nemusí riešiť platby na rôzne strany.
„Máte to zaplatené“ je hlavným headlinom kampane. Tri varianty spotov využívajú obsah aplikácií a slovné hračky zároveň: úryvok zo seriálu Sestričky, rolu Batmana, či slovnú hračku odkazujúcu na zvyčajne uzamknutý prémiový obsah denníka SME. „Nezamknú nás tu?,“ pýta sa Moya v štúdiu denníka SME. „Nezamknú, veď to máme zaplatené,“ odkazuje Luddo na unikátny spravodajský obsah už v cene paušálu. Kampaň poukazuje na odlišnosť O2 SMART Paušálu otázkou, „A čo dokáže váš paušál?“.
„Chceli sme poukázať na to, že benefit predplatného nie je dostupný iba na obmedzenú dobu, ale platí dlhodobo,“ hovorí Lucia Petrášová, šéfka značky a komunikácie O2 Slovakia.
Za kreatívou kampanie stojí agentúra Free Andy. V troch spotoch, ktoré vznikli tradične pod taktovkou Alien studia a Dana Dekana, uvidíme opäť Ludda a Moyu v nezvyčajných situáciách simulujúcich obsah z rôznych aplikácií.
„Vymýšľať reklamy, v ktorých môžeme prepájať viacero svetov, nás vždy veľmi baví. A tiež to máme zaplatené,“ približuje pozadie kampane parafrázujúc jej hlavné posolstvo Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Free Andy Agency.
Podobný odkaz v sebe nesú aj online videá, ktoré vznikli v spolupráci s agentúrou Triad a boli natočené s Laurinc studiom.
Spoty nájdete tu:
Spravodajstvo:https://youtu.be/JhUVjhg6Rls
VOYO: https://youtu.be/cyNb9ijobHA
HBO Go: https://youtu.be/i6Df7bHBpA0
Online videá nájdete tu: