Hľadáte kontakt našej spoločnosti pre média alebo dôležitú informáciu z tlačovej správy? Ste na správnom mieste.
Stiahnuť ako PDF súbor
O2 prináša svojim zákazníkom jedinečnú SIM kartu O2 Junior navrhnutú pre potreby rodičov, ktorí chcú mať aktivity svojich detí v dobe nových digitálnych technológií pod palcom. Ide o ďalšiu kreatívnu kampaň, ktorá prináša zákazníkom jednoduché riešenie, čím nadväzuje na posolstvo „Pretože nám záleží“.
„Aj keď sú na mobile, stále sú to deti. Majte ich bláznovstvá pod palcom so SIM-kou O2 Junior“ znie v najnovšom kampaňovom spote od O2. Ústredným motívom sú malí uličníci, ktorí robia šibalstvá nielen vo fyzickom svete, ale aj v tom digitálnom. Atmosféru podčiarkuje známa melodická pieseň Chráň svoje bláznovstvá od Petra Nagya.
„Pri navrhovaní kampane sme vychádzali zo zistení, že rodičia chcú mať väčší prehľad o tom, čo robia ich deti v digitálnom svete. V kampani sme sa preto zamerali na metaforu detského uličníctva, ktorá ukazuje, že deti vedia ako v normálnom, tak aj v digitálnom svete kadečo vyparatiť,“ približuje komunikačný expert Lukáš Valla. Operátor preto v kampani odpovedá na túto zákaznícku potrebu komunikačným posolstvom: Prinášame jednoduché riešenie pre všetkých rodičov.
Benefitmi SIM-ky O2 Junior sú jednoduché riadenie mobilnej spotreby, bezpečnostná ochrana pred neželaným obsahom a inými nástrahami internetu. Taktiež garancia toho, že dieťa sa vždy dovolá, pretože má neobmedzené volania a SMS na 3 telefónne čísla do všetkých sietí.
Kampaň štartuje televíznym spotom, na ktorý sa bude napájať online komunikácia. Súčasťou kampane budú aj neobvyklé outdoorové formáty, ako napríklad mega-donut na billboarde, rollovací citylight, a tiež interaktívny streetart mural na fasáde bytovky v Starom Meste.
„Tvorili sme mimoriadne náročnú, ale verím, že aj užitočnú kampaň pre rodičov. Jej súčasťou je street art od OVE pictures, ktorý sa vyjadruje k téme detí v digitálnom svete. Niečo iné vidíte na ňom voľným okom, niečo iné cez vytvorený filter. Pretože pozerať sa na danú tému očami detí aj rodičov sme sa snažili v celej kampani,“hovorí Vlado Kurek, kreatívny riaditeľ TRIAD-u.